برخلاف برخی خبرهای مطرح شده گزینه اول سیدجلال حسینی همچنان پرسپولیس است.

سیدجلال حسینی کماکان دوست دارد در پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد.

به گزارش طرفداری، طی روزهای اخیر اخباری در خصوص احتمال حضور کاپیتان پرسپولیس در سپاهان شنیده می شود. به هر روی رقابت دو تیم پرسپولیس و سپاهان طی چند فصل اخیر شدت زیادی گرفت و با جذب شهریار مغانلو در فصل قبل به اوج رسید. حال پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر را جذب کرده و به دنبال جذب شهباززاده و سروش رفیعی است و در صورت ثبت قرارداد با این نفرات، قطعا سپاهان بازار را به پرسپولیس باخته است.

برهمین اساس اخبار زیادی در مورد حضور سیدجلال حسینی در سپاهان به واسطه پیشنهاد بالایی که این تیم اصفهانی به کاپیتان پرسپولیس داده، در رسانه ها مطرح شده است. آن هم در حالی که طی چند سال اخیر گفته می شد سیدجلال حسینی قرار است راهی ملوان شود و حالا با صعود ملوان به لیگ برتر، این شایعه به اوج رسیده است.

تمام این گمانه زنی ها در حالی صورت گرفته که سیدجلال حسینی هیچ رغبتی به حضور در سپاهان نداشته و تمایل زیادی هم ندارد تا در این مقطع راهی ملوان شود. گزینه اول او همچنان پرسپولیس است و به عنوان پرافتخارترین بازیکن ایران که تمام این افتخارات را بابت ممارست، تمرین و هوش بالای خود کسب کرده، معتقد است که هنوز می تواند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد. 

اتفاقی که در دو فصل اخیر نیز رخ داد و در حالی که در ابتدای لیگ های بیستم و بیست و یکم گفته می شد او در آستانه خداحافظی است، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه در همین دو فصل اخیر بارها و بارها به عنوان منجی خط دفاعی سرخ ها عمل کرد.

به هر روی اگر به خود سیدجلال باشد، او دوست دارد لیگ 22 را نیز در پرسپولیس بازی کند مگر این که یحیی گل محمدی دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او نداشته باشد.