به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که پس از دیدار دوستانه برابر کنگو، یک روز مرخصی گرفته بود، پیش از ترک اردوی تیم ملی الجزایر با دوست خود تماس گرفت تا همراه با او به سمت خانه خود در منطقه الحجوط برود اما در مسیر، اتومبیل از جاده منحرف شد و با تیر برق برخورد کرد.

بر اثر شدت برخورد، اتومبیل دچار آتش‌ سوزی شد و دو سرنشین ‌آن در آتش‌ سوختند و همین امر هم باعث شد که امدادگران قادر به شناسایی افراد نباشند تا در نهایت چند ساعت بعد تایید شود که یکی از سرنشینان بلان بن حموده بوده است.

بلال بن حموده 25 ساله با توجه به توانایی هایی که در دو فصل اخیر از خود نشان داد، از برجسته ترین بازیکنان باشگاه اتحاد عاصمه به شمار می‌رفت؛ او حتی در میان هواداران تیم های رقیب نیز از شهرت خوبی برخوردار بود.

این بازیکن، فوتبال خود را از تیم زیر 21 ساله های زادگاهش الحجوط آغاز کرد و سپس در سال 2016 برای اولین بار به تیم بزرگسالان رسید اما پس از گذشت زمان کوتاهی، به تیم اتحاد عاصمه منتقل شد.

بلال بن حموده سابقه بازی در تیم نظامی الجزایر را هم در کارنامه خود داشت و همچنین در دو بازی هم در تیم زیر 21 سال الجزایر انجام داده و یک گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. این بازیکن همچنین در سال 2018 در 8 بازی تیم المپیک حضور داشت و در این مسابقات نیز یک گل به ثمر رساند.

او سال گذشته به تیم B الجزایر با هدایت مجید بوقره رسید، این مربی با وجود خط زدن بن حموده از لیست مسابقات جام عرب 2021 قطر، به او اعتماد زیادی داشت.

بلال بن حموده آخرین بازی خود را در روز پنجشنبه با تیم B الجزایر مقابل جمهوری دموکراتیک کنگو در چارچوب دیداری دوستانه انجام داد که طی آن این بازیکن موفق به زدن گل دوم از روی نقطه پنالتی شد و همچنین در جریان این بازی یک پاس گل هم داد.