به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی بازیکن تیم ملی امید در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره علت عدم نتیجه گیری در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: قطعا نداشتن بازی دوستانه در این نتایج خیلی تأثیرگذار است. ما بازی های تدارکاتی کمی انجام دادیم ولی در کل این تورنمنت برای همه بازیکنان تجربه خیلی خوبی بود.

او ادامه داد: از نظر سنی، ما از خیلی از حریفان کوچکتر بودیم. قصد ندارم بهانه بیاورم ولی ان‌شاءالله در مسابقات بعدی جبران خواهیم کرد و در ادامه نتایج بهتری کسب می کنیم. کادرفنی ما هم از نظرشخصیتی و هم از نظر فنی خیلی خوب هستند. ولی به دلیل بی تجربگی بازیکنان به مشکل خوردیم. امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: اشتباهات فردی باعث شد تا تیم ما نتایج لازم را کسب نکند. ما قصد نداریم کسی را زیر سوال ببریم اما فوتبال است دیگر. زمانیکه اشتباهی رخ دهد، تیم شما گل می خورد. ما یک سری اشتباهات داشتیم که باعث شد گل بخوریم. اگر کارشناسان فوتبال این سه دیدار را بررسی کنند، می بینند که ما سوار بر بازی بودیم ولی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و به دلیل بی تجربگی و اشتباه فردی گل خوردیم. اینکه یکباره این هجمه ها به تیم ملی امید وارد شود، کار درستی نیست.

وی با انتقاد از عدم برگزاری بازی تدارکاتی مناسب اضافه کرد: اگر با تیم هایی ماند استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و... بازی دوستانه برگزار می کردیم، قطعا شرایط فرق می کرد. ولی امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

بازیکن تیم ملی امید در مورد اینکه خیلی ها به انتقاد از عملکرد مهدوی کیا پرداخته اند گفت: کادرفنی تک تک بازی ها را آنالیز کرده بود و تمام اتفاقاتی که پیش بینی کرده بودند نیز در دیدارهایمان رخ می داد. مثلا نقاط ضعف حریفان را می گفتند و دقیقا در بازی پی می بردیم نقاط ضعف آنها از همان بخش هایی است که کادرفنی اعلام کرده بود.

اسلامی همچنین گفت: ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم وگرنه در هر سه بازی می توانستم برنده از زمین خارج شویم و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم. باز هم تأکید می کنم که کم تجربگی بازیکنان باعث این نتایج شد وگرنه آقای مهدوی کیا از لحاظ فنی و اخلاقی فوق العاده هستند و آنالیزهای ایشان و برنامه های کادرفنی فوق العاده بود.

وی در پایان در مورد شرایط خود در ذوب آهن گفت: من با ذوب آهن قرارداد دارم. امیدوارم در فصل بعد خوب کار کنیم و به رتبه بهتری دست پیدا کنیم. امسال رتبه هشتم را از آن خود کردیم و تلاش می کنیم در سال بعد به جایگاه بالاتری برسیم. ماندن آقای تارتار در ذوب آهن نیز به شخصه برای خود من اتفاق خوبی است.