با وجود عملکردی ضعیف، اما هنوز هم سرمربی تیم ملی فرانسه به این بازیکن اعتماد دارد.

عملکرد آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید، در آستانه‌ی جام جهانی 2022 بسیار نگران کننده شده است. اگرچه دیدیه دشان باز هم از گریزمان حمایت می‌کند.

طرفداری| به گزارش گل، آنتوان گریزمان، مهاجم ملی پوش فرانسوی، در بازی روز جمعه مقابل اتریش در لیگ ملت‌های اروپا باز هم موفق به گلزنی نشد. حالا او 22 بازی متوالی است که موفق به گلزنی نشده است. آخرین بار گریزمان در 6 ژانویه در بازی مقابل رایو مایاداهوندا در کوپا دل‌ری موفق به گلزنی شد. در واقع گریزمان 17 بازی برای اتلتیکو مادرید و 5 بازی برای تیم ملی فرانسه موفق به گلزنی نشده است. 

22 بازی بدون گلزنی؛ گریزمان ستاره‌ای در حال افول

با این حال دیدیه دشان همچنان به او اعتماد دارد. گریزمان مقابل اتریش مجدداً در ترکیب اصلی فرانسه قرار گرفت اما خیلی به بازی اهمیت نمی‌داد. پس از گذشت دقایقی از نیمه دوم گریزمان جای خودش را به ام باپه داد.

گریزمان در بازی مقابل کرواسی موقعیت های بیشتری داشت ولی آنجا هم موفق به گلزنی نشد؛ مطبوعات و هواداران فرانسوی پس از بازی با کرواسی به شدت از این بازیکن انتقاد کردند. شایان ذکر است که هواداران اتلتیکو مادرید نیز چندان از گریزمان راضی نیستند.

سرمربی تیم ملی فرانسه امت به وضوح گفته است که به گریزمان اعتماد دارد؛ دشان، این بازیکن، را بازیکنی برتر دانسته که نمی تواند توانایی‌هایش را در نظر نگیرد. دشان همچنین گفته است که گریزمان از نظر روحی و ذهنی مشکل دارد.