میسون مانت افسوس فرصت هایی را می خورد که استفاده نمی کنند

میسون مانت که در هر سه بازی لیگ ملت های اروپا در ترکیب اصلی انگلستان به میدان رفته، موفق به تأثیرگذاری نشده است. از 4 ضربه در چارچوب انگلیس 3 ضربه سهم مانت بود.

طرفداری | در پایان دیدار با ایتالیا که با تساوی 0-0 همراه بود، بازیکن باشگاه چلسی به Channel 4 گفت:

ناامید کننده است. می خواهیم پیروز شویم، موقعیت گلزنی خلق کنیم و گلزنی کنیم. احتمالاً باید از موقعیت هایی که داشتم بهتر استفاده می کردم. چند موقعیت دیگر هم داشتیم. این چیزی است که باید به آن توجه کنیم. موقعیت خلق می کنیم اما باید در زمینه استفاده از آنها بهتر عمل کنیم. باید روی آن کار کنیم.

گاهی اوقات چنین مقاطع سختی را پشت سر می گذارید. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، ادامه تلاش در تمرینات است و باید متمرکز بمانیم و به دنبال فرصت ها باشیم و ببینیم که کجا می توانیم بهتر عمل کنیم. بازیکنان و ابزار لازم برای این کار را داریم. ما از استعداد و کیفیت خوبی برخورداریم.

نقش او در دیدار مقابل ایتالیا

من در پست شماره 10 بازی می کردم تا آزادی عمل برای حرکت و پیدا کردن فضا داشته باشم و سعی کنم خط میانی را به خط حمله وصل کنم. خودم را در فضای شوت زنی پیدا کردم اما ضربه خوبی نزدم و دروازه بان به راحتی آن را مهار کرد.

قبول این تساوی سخت است چون حس می کنم می توانستیم دست پر تر از این مسابقه خارج شویم. از عملکرد خود ناامید شدیم. می خواهیم در هر بازی پیروز شویم. وقتی به دو بازی گذشته نگاه می کنیم، در کاری که انجام می دادیم احساس اطمینان می کردیم اما این یکی سخت بود.