با سعید آذری که از مدیران موفق فوتبال ایران است مصاحبه ای اختصاصی انجام دادیم تا ببینیم بحث حضور او در استقلال چقدر جدی است. آذری در این رابطه گفت: قبل از هر چیز قهرمانی استقلال را به آقای آجورلو و هواداران فهیم استقلال که همواره به بنده لطف داشته اند، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم برای همه تیمهای ملی و باشگاهی ایران اتفاقات خوبی رخ بدهد. در مورد استقلال باید بگویم تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ تماسی با بنده انجام نشده و مذاکره ای هم نداشته ام. اگر من جای آقای سجادی بودم با قدرت از سردار آجورلو حمایت و ایشان را حفظ می‌کردم اما در مورد خودم تاکید می‌کنم که اصلا این طور نیست که در صف مدیریت استقلال باشم و یا هر کاری انجام بدهم که مدیر عامل استقلال شوم. طبعا اگر من مدیر توانایی باشم دنبالم می‌آیند.

آذری در ادامه گفت: افتخار می‌کنم که مردم لطف دارند و از محبت هواداران فهیم استقلال هم ممنونم. من از مدیرانی نیستم که بگویم به خاطر مردم می‌آیم و اگر بیایم هم مسلما با علم به همه مشکلات و بدهی‌ها و... می‌آیم. کار کردن در استقلال و پرسپولیس اگر سخت است اما امتیازات و ویژگی‌های خاص خود را هم دارد. من هم مدیری هستم که اتفاقا پول خوب می‌گیرم و کار خوب انجام می‌دهم و این طور نیست که اصلا برای پول کار نکنم اما شعار هم نمی‌دهم و مطمئن باشید که کارم را به نحو احسن انجام می‌دهم. همین حالا هم چند پیشنهاد از تیمهای لیگ برتری وجود دارد اما در مورد استقلال هیچ صحبتی نشده و امیدوارم آقای آجورلو با قدرت به کارشان در تیم بزرگ استقلال ادامه بدهند.

او در پایان گفت: از هواداران فوتبال در ایران چه خوزستانی‌های عزیز چه اصفهانی‌ها و چه استقلالی‌ها و... بابت حمایتی که در دوران محرومیت از من انجام دادند واقعا تشکر می‌کنم و مسلما این حمایت‌ها برای من ارزش بسیار زیادی دارد.