به گزارش "ورزش سه"، اینتر باید یکی از ستاره‌های خود را در تابستان بفروشد تا شرایط مالی خود را متعادل سازد. میلان اشکرینیار مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته و اینتر آماده فروش این مدافع با مبلغی بین 70 تا 80 میلیون یورو است. البته نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد اولویت میلان اشکرینیار ماندن در اینتر است و این بازیکن در هفته های اخیر با تمدید قرارداد با دستمزد پنج میلیون یورویی در سال موافقت کرده است. 

با این حال میلان اشکرینیار از شرایط مالی دشوار باشگاه آگاه بوده و در برابر انتقال به پاریس مقاومت نخواهد کرد. اینتر همچنین به پیشنهادات برای فروش استفان دی فرای نیز گوش خواهد داد. قرارداد فعلی این مدافع بلندقامت نیز در سال 2023 به پایان می رسد و احتمال جدایی او نیز افزایش یافته است. البته این ملی پوش هلندی سه سال از اشکرینیار بزرگتر است و تصور اینکه با مبلغی بیش از 15 تا 20 میلیون یورو جدا شود، دشوار خواهد بود. 

البته مدیران اینتر برای خرید جانشین اقدام کرده اند. برمر، مدافع برزیلی تورینو با نراتزوری به توافق شخصی رسیده، اما اینتر هنوز بر سر قیمت این انتقال با باشگاه ایتالیایی توافق نکرده است. همچنین مدیر برنامه میلنکوویچ نیز اوایل این هفته با مدیران باشگاه اینتر در لندن ملاقات کرد. این بازیکن صربستانی آماده امضای قرارداد با نراتزوری است، اما اینتر و فیورنتینا روابط خوبی ندارند و مذاکرات بین دو باشگاه هنوز آغاز نشده است.