بازی دوستانه ایران مقابل الجزایر امشب (22 خرداد) از ساعت 22:30 برگزار می شود

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف الجزایر می رود که رسانه های این کشور هم تایید کرده اند که تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی دوم این کشور بازی خواهد کرد.

به گزارش طرفداری در تاریخ فوتبال کشورمان بارها با تیم ملی اصلی خودمان به مصاف تیم های ملی امید، ب و جوانان کشورهای مختلف رفته ایم.

بر خلاف آن چه تصور می شود، تیم ملی اگر با تیم های غیر ملی کشورهای مختلف بازی کرده است، این تیم ها، تیم های درجه اول و یا حداقل درجه دوم کشورهای مختلف بوده اند.

تیم هایی مثل هلند، اتریش، برزیل، کامرون، ایتالیا، لهستان، رومانی و... قبلا با تیم های فوتبال غیر ملی خود با تیم ملی ایران بازی کرده اند.

مثلا در سال 55 تیم ملی در ورزشگاه تختی با تیم اول خود برابر تیم آماتور برزیل بازی کرد و در ورزشگاه آزادی با تیم ملی این کشور 2-2 کرد. همچنین در سال 1389 نیز تیم ملی ایران به مصاف برزیل رفت. دیداری که بازی خداحافظی کریم باقری بود و ایران سه بر صفر این بازی را واگذار کرد.

یا در سال 1379 تیم ملی فوتبال در مسابقات جام گفتگوی تمدن ها با تیم ملی جوانان ایتالیا هم 2-2 کرده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی برای پنجمین بار با تیم ملی الجزایر بازی خواهد کرد که در 4 بازی گذشته خود برابر تیم ملی الجزایر 2 بار برنده شده است، یک بار بازنده شده و یک بار هم در مسابقات جام ال جی برابر این تیم در ضربات پنالتی فاتح شده است.