تیم ملی ایران امشب به مصاف الجزایر می رود...

تیم ملی ایران امشب در حالی به مصاف الجزایر می رود که به دلیل تصمیمات عجیب مسئولان موقت فدراسیون فوتبال در یکی از بهترین فرصت های آماده سازی برای جام جهانی 2022 تنها یک بازی دوستانه آن هم با تیم دوم الجزایر انجام می دهد.

به گزارش طرفداری، مسئولان موقت فدراسیون فوتبال ایران در سودای اخذ ویزای کانادا فرصت بازی های دوستانه با تیم های مطرح و پیشنهاد های بسیاری را رد کردند تا تیم ملی ایران به بازی مقابل الجزایر بی انگیزه راضی شود و چیزی حدود 430 هزار دلار هم برای این تک بازی متقبل شود آن هم در شرایطی که ما می توانستیم با مزایای بیشتر با تیم های مطرح تری بازی کنیم، تیم هایی که حداقل در رقابت های جام جهانی حضور دارند و می توانستند تیم ملی ما را محک بزنند. تیم ملی ایران این روز ها به دلیل مدیران موقت ناکارآمدش روز های خوبی را پشت سر نمی گذارد و فرایند آماده سازی بازیکنان تیم ملی به بدترین شکل ممکن ادامه پیدا کرده اما در این بین حساب تیم ملی فوتبال و بازیکنان تیم از این فدراسیون موقت جدا است.

در روزهایی که کشور ایران اوضاع چندان مناسبی از لحاظ سیاسی و اقتصادی ندارد. فوتبال تنها امید و نقطه شادی ای برای مردمی است که در شرایط خوبی قرار ندارند و حداقل با بازی های تیم ملی می توانند به مدت 90 دقیقه از دغدغه های روزمره خود به دور باشند.