به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که انتقال سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، به بایرن مونیخ تقریبا قطعی به نظر می‌رسید صحبت‌های اخیر مدیر ورزشی بایرن مونیخ که تلویحاً اعلام کرد باشگاهش ممکن است به جای مانه گزینه‌های دیگری را در نظر داشته باشد، آینده او را در هاله‌ای از ابهام فرو برده.

از قرارداد فعلی مانه با لیورپول یک سال باقی مانده و ستاره سنگالی در صحبت‌هایش جدایی از این باشگاه را تایید کرد و عملا پیوستن به بایرن را تایید کرده بود.

آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ به لیورپول 30 میلیون پوند بود اما لیورپول این پیشنهاد را قاطعانه رد کرده و از بایرن خواسته بود رقمی نزدیک به 40 میلیون پوند ارائه کند. در روزهای اخیر که لیورپول خرید داروین نونز، مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا را قطعی کرده، علاقه باشگاه به حفظ سادیو مانه در کمترین میزان ممکن قرار دارد.

صحبت‌های اخیر حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، مانه را به‌شدت نگران خواهد کرد. چرا که اگر او نتواند راهی بایرن مونیخ شود با توجه به حضور نونز در ترکیب لیورپول از فصل آینده و بی‌علاقگی لیورپولی‌ها به او، ستاره سنگالی ممکن است خود را در موقعیتی دشوار بیابد.

حمیدزیچ در صحبت‌های اخیرش درباره مانه گفت:" ما در کل به دنبال تقویت تیم هستیم و در خط حمله روی چند گزینه کار می‌کنیم. کار کردن در بازار نقل و انتقالات هیچوقت ساده نبوده و به امکانات مالی باشگاه بستگی دارد. نمی‌خواهم درباره بازیکنان باشگاه‌های دیگر صحبت کنم. در این شکی نیست که ما نمی‌توانیم برای تقویت خط حمله‌مان تنها به یک گزینه اکتفا کنیم. ما باید گزینه‌های مختلف داشته باشیم".

بایرن به این علت سخت به دنبال تقویت خط حمله‌ای است که جدایی رابرت لواندوفسکی را تقریبا قطعی می‌بیند. این مهاجم لهستانی بعد از سال‌ها درخشش در پیکان تهاجمی مونیخی‌ها اخیرا برای ترک باشگاه و پیوستن به بارسا وارد یک جنگ رسانه‌ای با مدیریت بایرن شده است.