حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی فوتبال با پرداخت پاداش های معوقه ملی پوشان همراه شد به این امید که آنها از میرشاد ماجدی کمتر انتقاد کنند اما از دوحه خبر می رسد این ترفند فایده ای نداشت!

بزرگ ترهای تیم ملی امروز از فرصت حضور حمید سجادی در اردوی ملی پوشان استفاده کردند و با وزیر ورزش حرف زدند.

به گزارش طرفداری، وقتی وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی در دوحه، پاداش های معوقه بازیکنان تیم ملی را پرداخت کرد، مسئولان فدراسیون فوتبال که در تمام روزهای اخیر نگران گلایه های بازیکنان تیم ملی بودند، نفس راحت کشیدند و تصور کردند همه چیز در آرامش پیش می رود اما بزرگ ترهای تیم ملی خواهان ملاقات با وزیر ورزش شدند و البته اصرار داشتند این ملاقات بدون حضور مسئولان فدراسیون فوتبال انجام شود.

مهدی طارمی، سردار آزمون، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، امید ابراهیمی و حمید استیلی به اتفاق بهرام رضاییان که حکم سرپرست کاروان را دارد، با وزیر ورزش جلسه خصوصی گذاشتند و ضمن قدردانی از حضور سجادی در اردوی تیم ملی، بابت کمبودهایی که در راه رسیدن به جام جهانی داشتند و دارند، گلایه کردند.

آنها از این که فدراسیون طولانی ترین فیفا دی سال را از دست داد، شاکی بودند.

صد البته فدراسیون فوتبال خیلی تلاش کرد از بازیکنان تیم ملی خواهش کند جلوی وزیر موضع انتقادی نداشته باشند اما به گفته یکی از بازیکنان تیم ملی بزرگترهای تیم در حرف های خصوصی شان فدراسیون فوتبال را هم از انتقادها بی نصیب نگذاشتند.