دراگان اسکوچیچ که می‌ترسید باختن به اروگوئه برایش گران تمام شود، به تیم ذخیره های الجزایر باخت!

دراگان اسکوچیچ از همان چیزی که می ترسید سرش آمد؛ باختن اما با این تفاوت که او از باختن به اروگوئه می ترسید اما تیمش مقابل ذخیره‌های الجزایر بازنده شد!
به گزارش طرفداری، وقتی بعد از لغو بازی ایران و کانادا فرصتی برای تیم ملی پیش آمد که مقابل اروگوئه بازی کند، دراگان اسکوچیچ که چند روز قبل از آن، راضی به سفر کانادا بود، سفر طولانی به اروگوئه را بهانه کرد و از ترس باختن زیر بار برگزاری این بازی نرفت تا تیم ملی فرصت رویارویی با تیم هفدهم جهان را از دست بدهد و در عوض در گرمای جهنمی دوحه به قطر سفر کند و دو هفته بدون بازی سرگرم تمرین باشد.
فدراسیون موقت از یک سو با رویای ویزای کانادا طولانی ترین فیفا دی سال را حرام کرد و دراگان اسکوچیچ از سوی دیگر با ترس از باختن، تیم ملی را از رویارویی با حریفان قدرتمند محروم کرد تا در نهایت بازی با ذخیره‌های الجزایر تنها بازی دوستانه ملی پوشان در اردوی بی فایده قطر باشد. خنده دار اینجاست که دراگان اسکوچیچ از ترس باختن بازی با اروگوئه را لغو کرد اما تیم ملی در عوض به تیم ذخیره‌های الجزایر باخت تا فدراسیون موقت و سرمربی تیم ملی با دست خود و با این ندانم کاری ها قدرت اول آسیا را به خاک سیاه بنشانند.