سرمربی لاروخا معتقد است که تیمش مقابل هیچ کدام از حریفان حاضر در گروه کم نیاورده است

اسپانیا موفق شد با کسب پیروزی 2-0 مقابل جمهوری چک، با 8 امتیاز از چهار بازی به صدر جدول گروه صعود کند. لاروخا فعلاً بدون شکست پیش می رود.

طرفداری | لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیا در پایان بازی راجع به عملکرد تیمش تا به اینجای رقابت ها به وب سایت رسمی یوفا گفت:

خیلی راضی هستم - چطور می توانم راضی نباشم؟ حریفان ما نشان داده اند که چقدر در تمامی جنبه ها خوب هستند. ما هم خوب بوده ایم اما نواقصی هم داشته ایم. بعد از این 4 بازی صدرنشین هستیم و با این تاریخ بازی ها و سختی بازی در پایان فصل ادامه می دهیم... تیم در مجموع 4 بازی خوب بوده و در مقابل هر سه حریفی که داشته ایم، کم نیاورده ایم.

جمهوری چک

آنها طی این دو بازی نشان دادند که می دانند چطور دفاع کنند: نیمه زمین خودی را می بندند و همزمان از جلو هم پرس می کنند. آنها از لحاظ فیزیکی تیم خوبی هستند، به خوبی آماده شده اند، تیم جذابی هستند و غلبه بر آنها سخت است. می دانستیم که اگر موفق به عبور از پرس جلوی آنها شویم، موقعیت هایی خواهیم داشت.

گاوی

گاوی که به میدان آمد آتشفشانی در حال فوران بود. غیرممکن است که حتی یک تماشاگر حاضر در ورزشگاه مالاگا از چیزی که او به بازی آورد لذت نبرده باشد... او می تواند به چپ و راست برود، ریسک می کند، شجاع است، گلزنی می کند، پاس نهایی ارسال می کند، و در کارهای دفاعی هم شرکت دارد.

جو ورزشگاه لاروسالدای مالاگا

جو ورزشگاه فوق العاده بود و می خواهم از هواداران حاضر در مالاگا تشکر کنم. از ابتدا، روزهای قبل مقابل هتل، آنها از ما حمایت می کردند. بازی در چنین جوی لذت بخش است، با پیراهن های قرمز و پرچم اسپانیا که در همه جای ورزشگاه به چشم می خورد.