به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ به یکی از حواشی اصلی پنجره تابستانی نقل و انتقالات اروپا تبدیل شده است. 
قرارداد این بازیکن در تابستان سال آینده با بایرن به پایان می‌رسد اما او تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم در فصل آینده ندارد و به صورت قطعی به دنبال ترک این باشگاه آلمانی است.   
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی مدعی شده‌اند که لواندوفسکی با مدیران باشگاه بارسا به توافق رسیده و منتظر قبول پیشنهاد این باشگاه از سوی بایرن است تا پیراهن این تیم را به تن کرده و فصل آینده در نوکمپ به میدان برود.
در این میان بسیاری از خبرنگاران باور دارند که لازمه جذب لواندوفسکی و حضور این بازیکن در بارسلونا این است که مدیران این تیم در فروش دی‌یونگ موفق باشند تا بودجه لازم برای خرید لوا تامین شود. 

 


منچستریونایتد محتمل‌ترین مقصد برای این هافبک هلندی است، خصوصا که تن‌هاخ هدایت این تیم را برعهده گرفته و علاقه زیادی به همکاری دوباره با این ستاره سابق آژاکس دارد. 
حالا  دی یونگ در گفتگو با تی وی پی اسپورت در پاسخ به سوالی درباره لواندوفسکی اظهار داشت:« او بازیکنی فوق‌العاده است. بدون شک لوا یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می‌آید.»
این بازیکن هلندی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از او برای بازی در بارسا دعوت می‌کنند یا خیر اضافه کرد:«همه چیز بستگی به او و تصمیمش دارد اما مشخصا من دوست دارم که بازیکنی مانند او را در ترکیب تیمم داشته باشم.»