به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف الجزایر رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. شاگردان اسکوچیچ در این دیدار دو بار از حریف عقب افتادند که یک بار موفق به جبران شدند ولی بار دوم در این امر ناکام بودند تا با شکست زمین را ترک کنند.

این بازی در شرایطی با پیروزی الجزایر به پایان رسید که خط حمله تیم ملی ایران با حضور علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون نتوانست بیش از یک گل وارد دروازه آنتونی ماندريا کند.

دروازه بان 25 ساله تیم الجزایر که در فوتبال باشگاهی فرانسه بازی می کند، مقابل ایران، دومین بازی ملی خود را تجربه می کرد. او در طول 90 دقیقه بارها مقابل مهاجمان آماده ایرانی محک هایی جدی خورد و جز یک مورد، در سایر موارد ناجی دروازه تیمش بود.

ماندریا پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، یکی از خوشحال ترین بازیکنان داخل زمین بود. او مشت های گره کرده خود را به نشانه پیروزی بالا برد و امیدوار بود تا این عملکرد بتواند زمینه ساز حضور دائمی او در ترکیب تیم ملی الجزایر شود. خوشحالی تک نفره آنتونی بعد از بازی با ایران خیلی هم عجیب نبود چرا که او توانسته بود دروازه خود را مقابل مهاجمانی (طارمی و سردار) بسته نگه دارد که سابقه گل زدن به گلرهای بزرگ فوتبال اروپا را دارند.