به گزارش "ورزش سه"، یوسف بلایلی را می توان یکی از مطرح ترین بازیکنان الجزایر در فهرست تیم ملی این کشور برای دیدار دوستانه برابر ایران نامید. بازیکنی که در قطر اس سی حضور داشت و در نقل و انتقالات فصل قبل راهی برست فرانسه شد.

بلایلی شب گذشته در استادیومی که یک فصل و نیم در آن به میدان رفته بود، مقابل ایران قرار گرفت. او در پایان بازی و در گفتگو با شبکه الکاس قطر گفت: این پیروزی برای ما روحیه بخش بود. ما مقابل رقیب بسیار قدرتمندی به پیروزی رسیدیم که توانسته است راهی جام جهانی شود. این نکته فراتر از یک اتفاق مثبت است.

وی افزود: مهره هایی که امروز در دیدار برابر ایران وارد زمین شدند، ثابت کردند که تیم ملی الجزایر بازیکنان خوبی دارد. از آنها به خاطر عملکرد خوبشان مقابل ایران تشکر می کنم که باعث شد سومین برد متوالی خود را کسب کنیم.

بلایلی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: اکنون ما ملزم به ادامه کار و تلاش بیشتر هستیم تا در آینده نزدیک به نتایج مثبت جدیدی دست یابیم.

بازیکن برست فرانسه در پایان خاطرنشان کرد: باید به روند صعودی خودمان ادامه دهیم تا در تمامی مسابقاتی که پیش رو داریم تا جایی که امکان دارد به کسب نتایج خوب ادامه دهیم و به جلو پیش برویم.