به گزارش "ورزش سه"، انتقال داروین نونیز به لیورپول امروز نهایی شد و به این ترتیب احتمال حضور سادیو مانه در تیم مورد علاقه‌اش یعنی بایرن مونیخ نیز افزایش خواهد یافت. مدیران لیورپول برای فروش مانه بیش از 40 میلیون پوند می‌خواهند و مذاکرات بین طرفین ادامه خواهد داشت. لیورپول انتظار دارد پیشنهاد بایرن مونیخ به ارزش 40 میلیون پوندی برسد و باشگاه آلمانی نیز قصد دارد همین هفته قرارداد این ستاره سنگالی را نهایی سازد.

پیشنهاد اول بایرن طبق ادعای رسانه های انگلیسی خنده دار بود و به سرعت رد شد. هم رقم پیشنهادی پایین بود و هم بندهای متغیری که بایرن در نظر داشت. 35 میلیون یورو برای لیورپول مبلغ اندکی بود و حاضر به قبول آن نشد ولی با قطعی شدن انتقال نونیز، لیورپول منتظر پیشنهاد بهتری از بایرن است تا به سرعت کار انتقال ستاره سنگالی را شروع کند. بایرن هم از سوی دیگر انتظار دارد که پس از انتقال نونیز، لیورپولی ها نیز کمی از مواضع خود عقب نشینی کنند و از توقعات مالی خود برای فروش مانه کم کنند.


پس از 6 فصل حضور با پیراهن قرمزها، مانه به باشگاه گفته است که می‌خواهد تابستان امسال، قبل از پایان قراردادش در سال آینده، این تیم را ترک کند. بایرن تیمی است که بیشترین علاقه را به او نشان داده است. 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن دیروز در این مورد توضیح داد:« روی چندین گزینه برای تقویت خط حمله کار می کنیم و باید توجه داشت که بازار نقل و انتقالات آسان نیست و همیشه به امکانات مالی باشگاه بستگی دارد. به همین دلیل، نمی توان برای تقویت حمله به یک گزینه تکیه کرد و باید چند گزینه را مدنظر داشت.»