صحبت های ستاره تیم ملی یک واقعیت مهم را در مورد اردوی این تیم در کشور قطر یک واقعیت مهم را آشکار کرد

از بین تمام بازیکنان تیم ملی مهدی طارمی مهمترین صحبت را در مورد شرایط این تیم در اردوی قطر به زبان آورد.

به گزارش طرفداری، شب گذشته برنامه فوتبال برتر تیزری از محمدحسین میثاقی که مشغول مصاحبه با بازیکنان تیم ملی بود منتشر کرد و وعده داد که این مصاحبه ها به صورت مفصل در برنامه فوتبال برتر پخش خواهد شد.

در این بین چند بازیکن تیم ملی به شرایط اردو اعتراض داشتند اما از بین آنها صحبت های مهدی طارمی از بقیه مهمتر بود، جایی که ستاره ایرانی تیم فوتبال پرتوی پرتغال از فیلمبردار برنامه فوتبال برتر خواست که کیفیت بد زمین تمرین تیم ملی را به تصویر بکشد. تیم ملی در تمام این مدت در زمین فرعی باشگاه السد تمرین کرده است و اگر بتوانیم به صحبت های طارمی استناد کنیم، این زمین کیفیت خوبی نداشته است و احتمالا مشابه کیفیت چمن کمپ تیم های ملی در آکادمی بوده است.

همه این را بگذارید کنار این مساله که تیم ملی در تمام این روزها در دمای بالای 40 درجه تمرینات خود را برگزار کرده است، پس حالا این سوال به وجود می آید وقتی دمای هوای قطر بسیار بالا بود، زمین تمرین خوب در اختیار تیم ملی قرار نگرفته و این تیم فقط توانسته یک بازی دوستانه با تیم دوم الجزایر برگزار کند، چه نیازی بود که فدارسیون فوتبال اردو را در این کشور برگزار کند.

هر روز که می گذرد اردوی تیم ملی ابعاد پیچیده تری پیدا می کند و معلوم نیست دلیل برگزاری این اردو چه بوده است.