به گزارش "ورزش سه"، دوسان ولاهوویچ، ستاره گلزن و صربستان در فصل زمستان و با قراردادی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا به یوونتوس نقل مکان کرد. آرسنال نیز در آن مقطع با اطرافیان این مهاجم مذاکره کرده بود، اما خود ولاهوویچ تصمیم گرفت به تورین برود. حالا دوسان ولاهوویچ تاکید کرد فقط انتقال به یوونتوس در ذهنش بوده و در نهایت به هدف خود رسیده است.

دوسان ولاهوویچ گفت: "شاید مدیر برنامه من در مورد پیشنهاد آرسنال چیزی بداند، اما من هرگز در مورد این انتقال با کسی صحبت نکردم. من فقط انتقال به یک باشگاه را در ذهنم داشتم، زیرا یوونتوس همیشه یوونتوس است و چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد.

حالا به خودم افتخار می کنم که این پیراهن به من داده شده است و هر بار که لباس یوونتوس را می پوشم هنوز برایم باورنکردنی است. شخصیت یوونتوس با شخصیت من مطابقت دارد. وقتی به اینجا می‌آیید هرگز تسلیم نمی‌شوید، همیشه می‌جنگید و فداکاری می‌کنید. این قطعا همان چیزی بود که من به دنبالش بودم.

گلزنی برای من مانند پرواز است. من در مورد این موضوع با چند نفر از دوستان صحبت می‌کردم و آنها مدام از من می‌پرسیدند وقتی گل می‌زنی دقیقا چه احساسی داری؟ و من گفتم وقتی برای تیم، هم‌تیمی‌ها‌، هواداران و دوستان گل می‌زنی، احساسی دارید که فقط باید خودتان تجربه‌اش کنید. گلزنی هدفی است که من برایش زندگی می‌کنم. به خصوص وقتی ورزشگاه مملو از جمعیت است، صدای تشویق‌ها را می‌شنوید و همه هواداران نام شما را فریاد می‌زنند، احساسی شگفت انگیز به شما دست می‌دهد."