به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا کار کسر دستمزدها را از کاپیتان ها شروع کرده و برای این مهم مذاکره با سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا، جرارد پیکه و سرجی روبرتو شروع شده است. بوسکتس به عنوان کاپیتان اول بارسا اخیرا در نشستی خبری گفت که آماده کمک به باشگاه است ولی بهتر است مدیران باشگاه اگر حرف و ایده ای در مورد کسر دستمزد دارند، مستقیما با بازیکنان مطرح کنند و نه اینکه از طریق رسانه ها این مساله اطلاع رسانی شود.

متئو آلِمانی، مدیر فوتبال بارسا دیروز با جوزپ ماریا اوروبیتگ، مدیر برنامه های بوسکتس دیدار کرد تا طرحی را که باشگاه برای گذر از مشکلات عدیده اقتصادی در نظر دارد، توضیح بدهد. در این جلسه دو طرف تنها به تبادل نظر پرداختند.

مذاکره در مورد کاهش دستمزدها آسان نیست. قبلا نبود و الان هم نیست. همه کاپیتان ها قراردادهای متفاوتی دارند، بنابراین هر مورد باید به صورت جداگانه بررسی شود. از قرارداد سرخیو بوسکتس یک فصل دیگر باقی مانده است که قصد دارد به آن پایبند باشد، او در پاندمی کرونا دو نوبت دستمزد خود را کاهش داده و مشکلی ایجاد نکرد. 

از سال 2018  نیز همواره در مواقع بحرانی، از کمک به باشگاه دریغ نکرد و اخیرا نیز مبالغی که از دستمزد او کسر شده بود، دریافت کرد. در ملاقات آلِمانی با ایجنت بوسکتس، همه چیز در حالت آماده باش قرار گرفت و بی نتیجه ماند؛ هرچند این بازیکن قبلا اطمینان داده بود که حاضر است به باشگاه کمک کند. باید دید در روزهای پیش رو واکنش نهایی بوسکتس چه خواهد بود.