هانسی فلیک از همکاری با لواندوفسکی به نیکی یاد کرد

هانسی فلیک برای تماشای بوندسلیگای فصل 23-2022 اشتیاق زیادی دارد.

طرفداری | تیم ملی آلمان در چهار بازی فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا، نتایج به نسبت خوبی گرفت. مانشافت پس از سه تساوی متوالی نگران‌کننده، توانست مقابل ایتالیا به برد قاطع 5-2 رسید. هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، مصاحبه‌ای با نشریه بیلد انجام داده و در خصوص شرایط فصل آینده بوندسلیگا، احتمال انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ و جدایی احتمالی روبرت لواندوفسکی از این تیم صحبت کرد.

  • این روزها صحبت‌های زیادی در رابطه با درخواست خروج روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ مطرح می‌شود و بارسلونا آماده ارائه پیشنهاد جدید برای لواندوفسکی است:

دوران فوق‌العاده و بسیار موفقی را همراه با لوا در بایرن مونیخ سپری کردم. او در طول فصل شش‌گانه، بهترین دورانش را تجربه کرد. لواندوفسکی قطعا یک بازیکن حرفه‌ای و کلاس جهانی است. شرم‌آور است که شرایط به این‌جا کشیده شده است.

  • همچنین اخباری درباره انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ شنیده می‌شود:

مانه قطعا یک بازیکن کلاس جهانی است. حضور مانه در آلمان می‌تواند یک تقویت بزرگ برای بوندسلیگا باشد. خوش‌حال می‌شوم اگر مانه به بایرن مونیخ بیاید.

  • دورتموند خریدهای زیادی انجام داده و برخی معتقدند آن‌ها بالاخره می‌توانند بایرن را به چالش بکشند:

بایرن مونیخ هنوز بهترین ترکیب را در آلمان دارد اما می‌توانید ببینید سایر تیم‌ها از نظر کیفی در حال پیشرفت هستند. لایپزیش و بایرلورکوزن از جمله تیم‌هایی هستند که برای دیدن دوباره‌شان اشتیاق زیادی دارم. لایپزیش اولین جام تاریخش را برد و اعتمادبه‌نفس بیش‌تری نسبت به گذشته دارد. لورکوزن هم پتانسیل بالایی دارد. اگر چهار یا پنج تیم مدعی داشته باشیم، بوندسلیگا جذاب‌تر می‌شود و رقابت بهتری خواهیم دید. در نتیجه، هواداران نیز هیجان بیش‌تری را تجربه خواهند کرد.

  • تاثیر جدایی ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی از بوندسلیگا:

شاید جوانان آلمانی فرصت بیش‌تری برای اثبات توانایی‌هایشان داشته باشند. مثلا دورتموند، کریم آدیمی را دارد که البته او بازیکن متفاوتی از هالند و لواندوفسکی است. در بایرن مونیخ پیش‌بینی چگونگی بازی تیم ناگلزمان سخت‌تر است. به هرحال، مشتاق شروع فصل جدید بوندسلیگا هستم.