به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل خبری منتشر شد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بخاطر شکایت محمدرضا آزادی، مهاجم سابق آبی‌ها که اکنون در آلومینیوم اراک عضویت دارد بسته شده، اما این بازیکن به‌طور جدی چنین موضوعی را تکذیب کرد.

محمدرضا آزادی در گفت‌وگویی کوتاه با "ورزش سه"، در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر بسته شدن پنجره باشگاه استقلال عنوان کرد: من هیچ‌وقت چنین کاری انجام نمی‌دهم و نمی‌دانم این داستان و شایعه عجیب که به من نسبت داده‌اند، از کجا عنوان شده است.

او در خصوص اینکه گفته می‌شود شاید باشگاه پانتولیکوس یونان در زمان پیوستن او به استقلال مطالباتی داشته و از این باشگاه ایرانی درخواست کرده است، گفت: اصلا چنین مسائلی نیست. من ابتدا قراردادم با باشگاه پانتولیکوس یونان را فسخ کردم و بعد به‌عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمدم.

آزادی یادآور شد: زمانی که از باشگاه یونانی جدا شدم، تسویه حساب گرفتم و دو طرف عنوان کردند که هیچ تعهدی نسبت به یکدیگر ندارند؛ پس از فسخ قرارداد با پانتولیکوس، بازیکن آزاد شدم و بدون مشکل با استقلال قرارداد بستم. نمی‌دانم بحث بسته شدن پنجره استقلال از کجا آمده و چرا به من نسبت داده‌اند.