روملو لوکاکو به بازگشت به اینتر نزدیک شد

اینتر قرار است برای جذب روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی به صورت قرضی پیشنهاد خود را از 5 میلیون به حدود 10 میلیون یورو افزایش دهد.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر هرگز تا این اندازه به جذب روملو لوکاکو نزدیک نشده است. در ساعات اخیر تماس های جدیدی بین اینتر و چلسی وجود داشت و نراتزوری برای قرض گرفتن مهاجم بلژیکی پیشنهادی 5 میلیون یورویی ارائه داد اما چلسی بدون اینکه به رقم خاصی اشاره کند آن را رد کرد.

پیش بینی می شود باشگاه انگلیسی 15 میلیون یورو درخواست کند اما احساس این است که توافق دو باشگاه بر سر رقم 10 میلیون یورو (رقم میان پیشنهاد نراتزوری و درخواست آبی ها) به علاوه پاداش حاصل خواهد شد. اینتر در مذاکرات بعدی پیشنهاد خود را افزایش می دهد اما با توجه به کم شدن فاصله دو باشگاه توافق نزدیک است. از آنجا که نشانه ها کاملا مثبت هستند، به نظر می رسد مذاکرات قرار نیست طولانی شود. 

  • اختلاف 5 میلیون یورویی اینتر و چلسی بر سر انتقال قرضی روملو لوکاکو

متئو مورتو نیز گزارش داده لوکاکو مدت هاست که می خواهد به اینتر بازگردد و با سیمونه اینزاگی صحبت کرده است. مذاکرات بین دو باشگاه رسما آغاز شده و توافق برای انتقال این بازیکن 29 ساله به صورت قرضی غیر رایگان و با بند خرید اجباری بسیار نزدیک است.

با حضور احتمالی لوکاکو و پائولو دیبالا در اینتر، یکی از مهاجمان نراتزوری باید این تیم را ترک کند. خواکین کوریا و لائوتارو مارتینز می خواهند در باشگاه ایتالیایی بمانند و بنابراین بازیکنی که می تواند جدا شود، ادین ژکو خواهد بود.