فلورنتینو پرز به صورت کامل و قاطع درها را به روی کیلیان ام باپه نبست

بخش اول از مصاحبه مفصل و جذاب رئیس باشگاه رئال مادرید با رسانه ال چرینگیتو را که بیشتر در خصوص ناکامی در جذب کیلیان ام باپه بود را می خوانید.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در مصاحبه ای مفصل و اختصاصی که با ال چرینگیتو در پاسخ به اینکه آیا سوالی هست که او حاضر به پاسخگویی به آن نباشد، گفت:

نه، پاسخگو خواهم بود. چرا کریستوبال سوریا (منتقد رئال مادرید) اینجا نیست؟ مسلماً سوپرلیگ هنوز زنده است. هیچکس سوپرلیگ را ترک نکرده است. من برای ایجاد سوپرلیگ اقدام کردم چون معتقدم که در غیر اینصورت فوتبال می میرد. می خواهم به این هدف دست پیدا کنم. ترس اینکه چفرین ما را از لیگ قهرمانان بیرون کند؟ نه، هرگز.

در هیچ کدام از بازی های مرحله حذفی لیگ قهرمانان حس نکردیم که حذف شده ایم. تا پایان فصل 2022/23 برنابئوی جدید آماده خواهد شد. می خواهیم برنابئوی جدید سرگرم کننده ترین جای اروپا باشد.

انتقال شوامنی و ناکامی در جذب ام باپه

یک نفر، که شفاف تر بگویم کیلیان ام باپه بوده، به او گفته که به پاری سن ژرمن برود، اما او می خواست به رئال مادرید ملحق شود. ام باپه به کسی خیانت نکرده است. رویای ام باپه بازی برای رئال مادرید بود و همیشه پیراهن ما را می خرید، اما شرایط به خاطر فشار های سیاسی و اقتصادی عوض شد. در نهایت ما گفتیم که این ام باپه ای نبود که ما می خواستیم. او رویای خود را تغییر داد. البته که هنوز هم او را دوست دارم. مادر ام باپه می خواست که او به مادرید بیاید، چون این رویای پسرش بود. مادرش هم ناراحت بود. ما به خاطر پاری سن ژرمن با ام باپه پیش قرارداد امضا نکردیم، چون باید این مسئله را به اطلاع پاری سن ژرمن می رساندیم و چنین چیزی را نمی خواستیم چون در اینصورت فشار بیشتری به ام باپه وارد می شد.

اگر ام باپه اینطور است، پس بگذارید در پاری سن ژرمن بماند. این ام باپه ای نبود که ما می خواستیم. هرگز نگفتم تمام شده است، طی 3 سال شرایط می تواند عوض شود، تنها چیزی که من گفته ام این است که این ام باپه من نبود، اما ممکن است عوض شود. فکر می کنم آنها او را گیج کردند. به او و رویایی که داشت باور داشتم، اما گاهی اوقات رویاها به حقیقت نمی پیوندند. وقتی من مشکلات ام باپه با فدراسیون فوتبال فرانسه در خصوص حق تصویرش را دیدم، شوکه شده بودم. با خودم گفتم که این ام باپه مد نظرم نیست. هیچ بازیکنی هرگز بالاتر از باشگاه نخواهد بود. از دو کشور مختلف ام باپه را تحت فشار قرار داده بودند و در نهایت هم او را سردرگم کردند.

امانوئل مکرون با ام باپه تماس گرفته بود، این بی معنی و غیرمنطقی است. پاری سن ژرمن رهبری پروژه را به او پیشنهاد کرد و این همه چیز را تغییر داد. من آن ام باپه ای که می خواستیم را دیگر ندیدم. راحت نیست که رئیس جمهور کشورت، شهردار شهر،... با تو تماس بگیرند و سپس به قطر بروی و آنها پیشنهادات دیوانه واری ارائه کنند. این چیزها نظر ام باپه را عوض کردند. مسئولیت ام باپه در پروژه جدید پاری سن ژرمن دیوانه کننده است، اگر این چیزی است که او می خواهد، پس موفق باشد.

ام باپه پول را انتخاب کرد؟ نه فقط پول نبود، مسائل سیاسی هم وجود داشت. او ترسید. آیا می توانید تصور کنید که پادشاه اسپانیا با یک بازیکن تماس بگیرد؟ اینجا پای دو کشور در میان است - قطر و فرانسه، که با هم رابطه دارند و قطر چیزی از آنها خواست. من نمی توانم از پادشاه اسپانیا بخواهم که با بازیکنی تماس بگیرد. درهای رئال مادرید به روی هر بازیکنی که درک کند هیچکس بزرگتر از ما نیست، باز است. حالا اگر کسی از من بخواهد که ام باپه را به خدمت بگیرم، می گویم: ترانکوییلو (به معنی آرام باش)!

ارلینگ هالند

ما بهترین مهاجم دنیا را در اختیار داریم. نمی توانیم هالند را که بازیکنی شگفت انگیز است به خدمت بگیریم و روی نیمکت قرار دهیم. امضای قرارداد با هالند ارتباطی به ام باپه نداشت، ما از قبل بنزما را داشتیم بنابراین خرید هالند بی معنا بود. جانشین بنزما یک روز از راه خواهد رسید اما نه برای اینکه او روی نیمکت بنشیند.

حمایت تباس در مقابل پاری سن ژرمن

ما هرگز مورد حمایت تباس نبوده ایم، ما احساس می کنیم از طرف او به ما ظلم شده است، و ما همراه بارسلونا و اتلتیک بیلبائو پرونده ای باز علیه قرارداد CVC در جریان داریم. بارسا باشگاهی جدی است و در دادگاه علیه CVC هستند، و برای آنها امضای چنین قراردادی بی معنی خواهد بود. امیدوارم لواندوفسکی به بارسلونا بپیوندد چون برای لالیگا فوق العاده خواهد بود.

تمدید قرارداد وینیسیوس

سعی می کنیم قرارداد او را هرچه زودتر تمدید کنیم، نباید مشکلی وجود داشته باشد چرا که او فقط رئال مادرید را می خواهد. فکر می کنم وینیسیوس یک روز برنده توپ طلا خواهد شد. شاید رودریگو هم چنین شانسی داشته باشد. رودریگو همه را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ام باپه؟ نمی دانم، من در مورد بازیکنان خودم صحبت می کنم. امسال بنزما برنده توپ طلا خواهد بود.