بوکاجونیورز رویای به خدمت گرفتن ویدال و کاوانی را در سر می پروراند.‍

ویدال به احتمال زیاد اینتر را ترک می کند و کاوانی نیز در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

طرفداری| به گزارش ESPN، خوان رومن ریکلمه، اسطوره فوتبال آرژانتین که هم اکنون در پست نایب‌رئیسی این باشگاه مشغول به کار است، درباره علاقه‌اش به خرید آرتورو ویدال و ادینسون کاوانی صحبت کرده است:

ویدال برای بازی در بوکاجونیورز متولد شده است؛ اینکه آیا می توانیم دستمزد و هزینه خرید او را پرداخت کنیم یا نه مساله دیگری است، کاوانی نیز مانند ویدال برای بازی در این تیم متولد شده است. ما از ترکیبی که در اختیار داریم بسیار راضی و خوشحالیم، اما اینجا در مورد ستاره ها صحبت می کنیم. این یک رویا است که بتوانیم روی چنین بازیکنانی حساب کنیم. تحقق این رویا دشوارتر است. داشتن آنها پیچیده است، حتی اگر از دیدگاه باشگاه، وضعیت اقتصادی خوب باشد.

هنوز یک سال از قرارداد آرتورو ویدال با اینتر باقی مانده اما هافبک شیلیایی به دنبال خروج از این باشگاه‌ است، ادینسون کاوانی نیز پس از گذراندن یک فصل ناموفق در منچستر یونایتد، از این تیم جدا شد و در حال حاضر بدون تیم است. اگر بوکاجونیورز رویای به خدمت گرفتن این دو بازیکن را محقق کند، رقیب دیرینه آنها یعنی ریورپلاته نیز تلاش های خود برای جذب لوییس سوارز را افزایش می دهد، گفتنی است پیشنهاد ریورپلاته برای جذب پیستورلو ارسال شده است.