رئیس آبی اناری پوشان نظراتش را در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت باشگاه شرح داد.

خوان لاپورتا در حاشیه مجمع اعضای باشگاه بارسلونا از اهرم های اقتصادی و طرح بلند مدتی که برای باشگاه دارد، سخن گفت. 

طرفداری| به گزارش موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا، رئیس آبی اناری پوشان، در حاشیه مجمع فوق‌العاده باشگاه بارسلونا که برای رأی گیری درمورد یکسری اهرم های اقتصادی بر پا شده بود، سخنرانی کرد.

او درمورد این طرح گفت:

ما معتقدیم که اهرم های اقتصادی 700 میلیون یورو برای باشگاه بارسلونا به ارمغان می آورند. باشگاه بارسلونا همیشه متعلق به اعضای آن و طرفدارانش خواهد بود.

 ثبت قرارداد پیچیدگی های خودش را دارد و من با برخی از بازتاب های شما رسانه ها موافقم. ما حداقل به 600 میلیون یورو نیازمندیم و از طریق این عملیات [ فروش BLM و فروش حق پخش و کاهش دستمزدها] حداقل 600 میلیون یورو به دست می‌آوریم.

خوان لاپورتا از شرایط بد بارسلونایی که تحویل گرفت، گفت:

بارسلونا از کار افتاده شده بود. ما موفق شدیم موتور اقتصادی بارسلونا را روشن کنیم با این حال چرخ ها خوب نمی چرخیدند. به فکر فعال کردن مکانیسم هایی برای احیای اقتصاد باشگاه بودیم. می‌خواهیم به پتانسیل و برند باشگاه بارسلونا اتکا کنیم.

او در پایان گفت:

 ما میخواهیم بارسلونا را آماده کنیم و به پیست ببریم تا بتوانیم مسابقه دهیم و برنده شویم. ما بارسایی می خواهیم که بتواند با باشگاه های دولتی که متعلق به میلیونرها هستند، رقابت کند. 

ما پول کافی برای جذب بازیکن نداشتیم. لالیگا راه حلی را پیش روی ما گذاشت که نیم قرن به طول می انجامد چون متوجه ضعفمان شدند، خواستند ما را کنترل کنند. ما برنامه داریم در مدت زمان کوتاه تری وضعیت اقتصادی بارسلونا را درست کنیم.