نیکولو زانیولو بدش نمی‌آید از آاس رم جدا شود

میلان و یوونتوس دو مشتری نیکولو زانیولو هستند و او از انتقال به یک تیم بزرگ استقبال می‌کند.

طرفداری | نیکولو زانیولو، هافبک تهاجمی 22 ساله آاس رم و تیم ملی ایتالیا تیم‌های مطرحی از جمله میلان و یوونتوس را خواهان خودش می‌بیند و شایعات زیادی در رابطه با جدایی او از جالوروسی مطرح می‌شود. زانیولو مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده و در خصوص آینده‌اش صحبت کرده است.

  • باشگاه‌های بزرگی تو را می‌خواهند:

علاقه تیم‌های بزرگ، خوش‌حالم می‌کند. اگر تیم‌های بزرگ به دنبال شما باشند، یعنی بازیکن ارزشمندی هستید. اگرچه این اخبار حواسم را پرت نمی‌کنند و برعکس، تمرین می‌کنم تا انگیزه‌ام بیش‌تر شود. می‌خواهم ثابت کنم این باشگاه‌ها با علاقه‌مند شدن به من، کار درستی انجام داده‌اند. اگر به تیم دیگری بروم، دل‌تنگ خیلی‌ها در رم خواهم شد. 

  • خیلی‌ها می‌گویند تو جانشین پائولو دیبالا در یوونتوس می‌شوی: 

 مقایسه شدن با او کمی اغراق‌آمیز است. دیبالا یک بازیکن بسیار قوی، فانتزی و خاص است. باید ببینیم چه می‌شود؛ زندگی غیرقابل پیش‌بینی است و شما هرگز نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد. باید صبر کنم. 

  • البته که می‌گویند میلان هم تو را می‌خواهد و یک الگو هم در این باشگاه داری:  

 بله زلاتان ابراهیموویچ. دیدار با او یکی از اهداف این فصلم بود. میلان بازی را 3-1 برد اما هم‌چنان این مسابقه برایم زیبا بود چون رویایم محقق شد. شجاعت نزدیک شدن به زلاتان را نداشتم چون از او خجالت می‌کشیدم. ایبرا یک رهبر کاریزماتیک و یک پدیده است. خوش‌حالم که او فاتح اسکودتو شد. زلاتان، میلان را به اوج برگرداند و قطعا سزاوار این موفقیت بود.