به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان سال گذشته یوونتوس و سری A را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد اما دوران حضورش در این تیم مطابق انتظار پیش نرفت. 
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در طول این فصل و نتایج بدی که این تیم کسب کرد باعث شد که این بازیکن از بازگشت به این تیم چندان راضی نباشد و بسیاری حتی مدعی شوند که او ترجیح می‌دهد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود. 
حالا بعضی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که شرایط این ستاره پرتغالی در اولدترافورد باعث شده که مدیران باشگاه رم رویای جذب او را در سر داشته باشند. 
روزنامه ایتالیایی ریپابلیکا خبر داده که رونالدو در حال بررسی گزینه‌هایی است که برای فصل آینده در دسترس دارد اما بعید است که باشگاه درجه یکی خواهان جذب او باشد، چرا که تمرکز اکثر تیم‌ها روی استعدادهای جوان است. 

 


همین باعث شده که رم آماده ارائه پیشنهاد برای جذب این بازیکن باشد تا بتواند از درخشش او در رقابت‌های فصل آینده لیگ ایتالیا و همچنین لیگ اروپا استفاده کند. 
با این حال، دستمزد بالای رونالدو ممکن است معضلی جدی برای این باشگاه باشد اما ژرژ مندس، مدیر برنامه او، که رابطه بسیار خوبی هم با مدیران رم دارد ممکن است بتواند شرایط را برای انجام این انتقال به سود هر دو طرف فراهم کند. 
هرچند هم قوانین فرپلی مالی همچنان جدی‌ترین مانع برای انجام این انتقال است اما ژوزه مورینیو و رونالدو نیز چندان رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و پس از دو سال همکاری در رئال مادرید با شرایط چندان خوبی از هم جدا نشدند و همین احتمال انجام این انتقال را کاهش می‌دهد.