به گزارش "ورزش سه"، چهارده روز از صدور بیانیه استقلال مبنی بر موافقت با جدایی فرهاد مجیدی می گذرد. سرمربی آبی پوشان، تهران را به مقصد دبی ترک کرد و هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفت و در این مدت مدیران باشگاه با گزینه های متعدد وارد مذاکره شدند که تا به امروز بی نتیجه بوده است.

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه اعلام کرد که در هفته پیش رو تکلیف نیمکت آبی ها مشخص خواهد شد و باید سرانجام چه کسی به عنوان جانشین مجیدی انتخاب خواهد شد.

در این بخش قصد داریم آخرین اخبار رسمی و شایعاتی که در فضای مجازی پیرامون باشگاه استقلال منتشر می شود را به سمع و نظر شما برسانیم. با ما همراه باشید.


جمعه 27 خرداد:

13:50 – شایعات: با وجود اینکه مجیدی تمایلی به جذب بازیکنان ایرانی از استقلال ندارد، اما هنوز پرونده حضور رافائل سیلوا در استقلال و یا در یک تیم اماراتی نامشخص است. گفته می شود که اتحاد کلباء امارات یکی از تیم های خواهان این بازیکن است.


13:46 – موثق: شایعه تمایل فرهاد مجیدی برای عقد قرارداد با امیرحسین حسین زاده کذب محض بوده و هیچ بازیکن ایرانی از استقلال راهی اتحاد کلباء امارات نخواهد شد.


13:40 – رسمی: مدیربرنامه گابریل پین با ارسال ایمیلی به مدیران استقلال، از پایان همکاری طرفین خبر داده است. با این حال، آجورلو امیدوار است که بتواند در مذاکرات جدید، نظر این مربی را تغییر دهد.


13:30 – شایعات: استقلال برای جذب محمدرضا حسینی با باشگاه سپاهان صحبت های اولیه ای داشته اما به دلیل اینکه این بازیکن با اصفهانی ها قرارداد دارد، پس از مخالفت سپاهان پرونده این انتقال بسته شد.


13:25 – شایعات: باشگاه های فولاد و نساجی به دنبال تمدید قرارداد رضاوند و کریم زاده هستند اما قاسمی نژاد از گل گهر جدا خواهد شد.


13:21 – رسمی: قرارداد قرضی آرش رضاوند، متین کریم زاده و امین قاسمی نژاد با 3 باشگاه فولاد، نساجی و گل گهر به پایان رسیده و آنها باید به استقلال بازگردند.


13:16 – رسمی: با پایان قرارداد فردین رابط و شهر خودرو، این بازیکن به جمع استقلالی ها بازخواهد گشت تا درخصوص آینده او تصمیم گیری شود.


13:11 – رسمی: محمدحسین مرادمند به طور قطع فصل بعد را در استقلال توپ خواهد زد چرا که از مدت زمان قرارداد او با آبی پوشان باقی مانده است. مدیران باشگاه به دنبال تمدید 2 ساله قرارداد این بازیکن هستند.


13:07 – موثق: محمد نژادمهدی مدافع فصل قبل سپاهان مذاکرات مثبتی با استقلال داشته است. او می تواند یکی از خریدهای آبی پوشان برای فصل بعد باشد.


13:00 – شایعات: نخستین تماس ها با وریا غفوری جهت تمدید قرارداد با استقلال برقرار شده است.


12:50 – شایعات: سعید صادقی بهترین پاسور لیگ برتر در فصل گذشته ممکن است طی روزهای آتی مذاکرات جدی خود را برای حضور در استقلال انجام دهد.


12:35 – موثق: از شب گذشته برخی تماس ها از سوی مدیران باشگاه استقلال با بعضی از بازیکنان برای تمدید قرارداد انجام شده و باید دید مذاکرات طرفین چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.


12:20 – شایعات: گفته می شود که مدیران استقلال در دبی و کشور امارات، در حال انجام مذاکرات با چند گزینه خارجی هستند و قرار است تا اواسط هفته تکلیف سرمربی خارجی آبی ها مشخص شود. در صورتی که مذاکرات به بن بست بخورد، آنگاه آجورلو به سراغ گزینه های داخلی می رود.


12:00 – رسمی: فعلا استارت حضور استقلال در بازار نقل و انتقالات با جذب رسمی سجاد شهباززاده رقم خورده است. مهاجم 32 ساله ای که برای سومین بار به جمع آبی های پایتخت بازگشت و باید دید که این بار عملکرد او چگونه خواهد بود.