به گزارش "ورزش سه"، مطابق هر سال رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ماه ژانویه پیگیری شد و با توجه به بازی های انجام شده در حال حاضر منچسترسیتی با 57 امتیاز صدرنشین است و شانس اول کسب عنوان قهرمانی در این فصل از مسابقات محسوب می‌شود.

 

منچستر یونایتد تیمی بود که در ماه ژانویه عملکرد نسبتاً خوبی از خود ارائه داد. با این حال داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ مهم‌ترین چهره تیم رالف رانگنیک در در این ماه به حساب می آمد. دخیا با چندین واکنش استثنایی دروازه منچستریونایتد را نجات داد و نهایتاً دقایقی پیش به عنوان بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر انتخاب شد.

 

 

 

 

از طرف دیگر ولورهمپتون یکی از بهترین تیم های لیگ برتر انگلیس در ماه ژانویه به شمار می‌آمد. گرگ ها سه بازی در این ماه مقابل تیم های منچستر یونایتد، ساوتهمپتون و برنتفورد انجام دادند که حاصل آن کسب سه پیروزی بود و این موضوع باعث شد که سرمربی ولوز یعنی برونو لاژ به عنوان سرمربی ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس انتخاب شود.

 

 

 

 

همچنین گل زیبای متئو کواچیچ در دیدار برابر لیورپول که با یک ضربه والی تماشایی به ثمر رسید به عنوان گل ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.