به گزارش "ورزش سه"، او که برای بازدید از آخرین وضعیت استادیوم شهید وطنی و هم چنین دیدار با مدیران استانی به مازندران سفر کرده بود در جمع خبرنگاران پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم گفت: گزینه های خوبی برای هدایت تیم قهرمان جام حذفی مطرح است و اینکه در انتخاب سرمربی گزینه خارجی هم مطرح باشد، زیاد است.

او هم چنین در مورد برنامه های پیش روی باشگاه نساجی گفت: با حفظ بازیکنان خوبمان از فصل گذشته، مصمم هستیم با جذب بازیکنان جدید شاکله تیم را حفظ و محکم ببندیم تا در کنار سرمربی جدید، تیم پرطرفدار نساجی مازندران که افتخارقهرمانی در جام حذفی ایران را دارد حضور مقتدرانه در لیگ برتر و آسیا داشته باشیم.

در روزهای اخیر بحث واگذاری امتیاز تیم نساجی هم به میان آمده است اما ایزد سیف الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی هیچ اشاره به آن نداشت و شاید این بار هم مالک وارش از واگذاری امتیاز نساجی به گروه جدید منصرف شده باشد همان طور که یک بار واگذاری امتیاز تیم به شرکت کاله تکذیب شد. اما یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی هم در گفتگو با خبرنگار ما بحث حضور مربی خارجی در تیم نساجی را قوی تر از بخدمت گیری مربی وطنی دانست. این شاید به خاطر حضور نساجی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم باشد؛ البته در سال 2024 رخ خواهد داد به این خاطر که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای همسان سازی مسابقات لیگ قهرمانان با تقویم یوفا در سال 2023 بازی ها را برگزار نخواهد کرد.

گفتنی است تیم نساجی برای انتخاب سرمربی جدید در روزهای گذشته با حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی نشست حضوری برگزار کرد که این نشست منجر به نتیجه و در نهایت قرارداد نشد و این مربی یک بار دیگر با تیم پرسپولیس برای ادامه همکاری به توافق رسید. چند نام دیگر داخلی هم برای حضور در راس کادر فنی تیم نساجی مطرح هستند اما به نظر می رسد این باشگاه علاقمند است یک مربی خارجی بخدمت بگیرد.