بایرن مونیخ با پیشنهادی 42.5 میلیون پوندی در آستانه به خدمت گرفتن سادیو مانه است

بایرن مونیخ بالاخره پیشنهادی مطابق انتظار لیورپول برای سادیو مانه به این باشگاه ارائه داده است.

طرفداری | به گزارش اسکای، سادیو مانه در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد. بایرن مونیخ پیشنهادی بالاتر از دو پیشنهاد قبلی خود و مطابق انتظار لیورپول در حدود 42.5 میلیون پوند (در حدود 50 میلیون یورو) به لیورپول ارائه می‌دهد. دور تازه‌ای از مذاکرات بین دو طرف از روز جمعه آغاز شده است. حسن صالح حمیدزیچ مدیر وزرشی بایرن مونیخ مصمم است تا انتقال سادیو مانه را نهایی کند. بایرن مونیخ از جذب سادیو مانه که قبل‌تر نیز با او به توافق شفاهی دست پیدا کرده بود، اطمینان دارد.
 

سادیو مانه با بایرن مونیخ به توافق شخصی رسید


با توجه جذب داروین نونیز و حضور مانه در آخرین سال قراردادش با لیورپول، در مونیخ اعتقاد دارند که می‌توانند قیمت نهایی انتقال بازیکن به بایرن را کاهش دهند. در جریان مذاکرات بین دو طرف، بایرن به مذاکرات بین دو باشگاه سر خرید تیاگو نیز اشاره کرده که این هافبک را مبلغ 20 بعلاوه 5 میلیون پوند به لیورپول فروخت. اما در حال حاضر بایرن متوجه شده که با وجود این موارد، باید پیشنهادی جدی و مطابق انتظار لیورپول برای خرید مانه به این باشگاه ارائه دهد.

در لیورپول این احساس را دارند که رقم 42.5 میلیون پوند برای نامزد توپ طلا در سال آخر قراردادش، بیش از حد معقول است. هر چند که باشگاه به فروش خوب خود افتخار می‌کند اما نمی‌خواهد مانعی بر سر راه بازیکنانی باشد که به خوبی به آن‌ها خدمت کرده‌اند و اکنون به دنبال تجربه چالش جدیدی هستند.