به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ سه سال پیش با 60 میلیون یورو از فرانکفورت جذب شد ولی نتوانست خودش را به زیدان ثابت کند. یوویچ زمستان 2021 به باشگاه سابقش قرض داده شد ولی در قرارداد او بند خرید وجود نداشت.

او تابستان سال پیش با رئال شروعی دوباره داشت و امیدوار بود با کارلتو بتواند به روزهای اوجش در بوندسلیگا بازگردد. یوویچ فصل 19-2018 توانسته بود 27 گل برای آینتراخت فرانکفورت بزند.

فصل تمام شد و یوویچ در 19 بازی تنها 549 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. او یک گل زد و سه پاس گل داد ولی ستاره صرب به دنبال جایگاهی ثابت است اما نه با زیدان به هدف خود رسید و نه با آنچلوتی.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد جدایی یوویچ از رئال به گوش رسیده و حتی گفته می شد ختافه به دنبال جذب اوست. امروز مارکا ادعا کرد که فیورنتینا ایتالیا از رئال در مورد یوویچ سوال پرسیده و در حال بررسی گزینه جذب اوست. فیورنتینا تابستان سال گذشته آلوارو اودریوسولا را از رئال به شکل قرضی جذب کرد و قصد دارد همین روش را در مورد یوویچ پیاده کند.

مارکا نوشته است که هنوز پیشنهاد رسمی به رئال نرسیده ولی مذاکرات ادامه خواهد داشت. رئال بیش از انتقال قرضی، مشتاق انتقال قطعی و دائمی یوویچ است. رقم انتقال او بین 20 تا 25 میلیون یورو تخمین زده می شود.