اولی هونس برگزاری لیگ ملت‌های اروپا پیش از یک فصل پرفشار را احمقانه می‌داند

اولی هونس، رییس سابق بایرن مونیخ مثل گذشته با نگاهی انتقادی، مسائل مختلف فوتبالی را مورد بررسی قرار داد.

طرفداری | در پایان فصل فوتبالی 22-2021، چهار مسابقه پرفشار لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد که این مسئله انتقاد بسیاری از فوتبالی‌ها را در پی داشته است. به گزارش اسکای آلمان، اولی هونس رییس پیشین بایرن مونیخ انتقادات تندی نسبت به برگزاری لیگ ملت‌های اروپا انجام داد:

در فصلی که قرار است جام جهانی در زمستان برگزار شود و هفته‌ای سه بازی داشته‌ باشیم، فشار آوردن به بازیکنان پیش از شروع فصل، احمقانه است. برگزاری چهار بازی لیگ ملت‌های اروپا در پایان فصل فوتبالی، غیرمسئولانه بود. چگونه قرار است بازیکنانی که از نظر بدنی له هستند، با شرکت در مسابقاتی که هیچ معنا و هدفی ندارد، خودشان را باانگیزه نگه دارند؟ بازیکنان نباید این‌چنین فرسوده شوند. ریتم برگزاری مسابقات فوتبال باید کمی آرام‌تر شود. 

رییس پیشین بایرن مونیخ درباره پول اعراب و سیستم هزینه کردن این باشگاه نگران است:  

فوتبال آلمان، فوتبال ایتالیا و فوتبال فرانسه به‌استثنای پاری سن ژرمن، در حال فاصله گرفتن از باشگاه‌های دارای مالکان عرب و آمریکایی هستند. آن‌ها میلیون‌ها دلار در سال پول هزینه می‌کنند. بایرن مونیخ الان به لغو قانون 1+50 فکر نمی‌کند چون قهرمان بوندسلیگا است اما در دراز مدت برای رقابت کردن در سطح بین‌المللی به مشکل خواهد خورد.

هونس اعتقاد دارد سلطه بایرن مونیخ بر بوندسلیگا ادامه می‌یابد و به صحبت‌های هانس یواخیم واتسکه درباره عزم دورتموند برای متوقف کردن بایرن، واکنش نشان داد: 

سقوط بایرن مونیخ در آینده نزدیک؟ ده سال است به چنین چیزهایی امید دارند. چرا در سال یازدهم باید این اتفاق بیفتد. با این‌حال، دورتموند رقیب بزرگ بایرن مونیخ باقی می‌ماند.