به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ به یکی از بحث‌های داغ پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا تبدیل شده است. 
این بازیکن به صورت علنی اعلام کرده که دیگر علاقه‌ای به حضور در باشگاه بایرن مونیخ ندارد و به دنبال کسب تجربه جدیدی در سایر کشورها است. 
بسیاری از منابع اعلام کرده‌اند که لواندوفسکی تنها حاضر است پیراهن بارسا را به تن کند و هر پیشنهاد دیگری که به دستش رسیده را رد کرده و همچنان منتظر توافق نهایی بایرن و بارسا است. 
این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که او پیشنهاد پی اس جی را رد کرده و امروز نیز روزنامه اسپانیایی اسپورت اعلام کرد که لوا پیشنهاد چلسی را رد کرده و به این باشگاه گفته که تصمیمی برای بازی در لیگ برتر انگلیس ندارد. 

 


حالا مدیر برنامه سابق این بازیکن نکته‌ جالبی را در این زمینه مطرح کرده و مدعی شده که او از این که نتواند مانند همیشه در لیگ برتر انگلیس بدرخشد نگران است. 
کوچارسکی در گفتگو با روزنامه اسپورت وان اظهار داشت:« من همیشه می‌شنیدم که لوا این بهانه بچگانه را برای فرار از حضور در لیگ برتر می‌آورد و می‌گفت که بارش باران در انگلیس خیلی زیاد است و به همین دلیل او علاقه‌ای به بازی در این کشور ندارد.»
او با اشاره به وسواس لوا برای حفظ درخشش همیشگی خودش اضافه کرد:« من فکر می‌کنم دلیل واقعی او برای رد کردن پیشنهاد چلسی این بود که او فکر می‌کرد نمی‌تواند در انگلیس به اندازه آلمان تاثیرگذار باشد و از این موضوع واقعا هراس داشت.»