بزرگترین ضعف مهدی عبدی دوندگی است و راهش این است که به لوسادا سپرده شود

بزرگترین نقطه امیدواری جذب لوسادا تمرین با بازیکنانی چون مهدی عبدی است تا آن ها را از مهاجمی "ندو" به مهاجمی کاملا درگیر و دونده تبدیل کند.

به گزارش طرفداری، مهدی عبدی مهاجم خوبی است. یکی از همان مهاجم هایی که در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیم ها را می گیرد و با توجه به روحیه بالایی که دارد از آن به قول فوتبالی ها "بچه پررو" هاست که می تواند در سخت ترین شرایط هم کار خودش را تمام کند.

اما این مهاجم جوان و گلزن در فصلی که گذشت عملا چنگی به دل نزد. او اگرچه بسیار کم بازی کرد اما باز هم 7 گل زد تا آقای گل فصل سرخ ها لقب بگیرد ولی تردیدی نیست اگر بخواهد به همین روال ادامه دهد دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

در این میان اولین ضعف عبدی ندویدن است و بی تردید رفع این مشکل از من و شما برنمی آید و این ضعف را باید سرمربی تیم برطرف کند. راهکارش هم این است که مهدی عبدی برای مدتی به "په په لوسادا" سپرده شود.

بدنساز اسپانیایی تازه وارد کادرفنی پرسپولیس که کارش را خوب بلد است، آن قدری که سر حضورش در تیم های مختلف بین مربیان دعوا راه بیفتد و حالا این مربی در اردوی سرخ هاست. بنابراین بهترین راهکار سپردن مهدی عبدی و بازیکنانی نظیر او به این مربی است. همچون محسن مسلمان که یکی از "ندو" ترین بازیکنان فوتبال ایران بود و مدتها روی نیمکت پرسپولیس نشست اما وقتی به مربی بدنساز پرسپولیس سپرده شد چاره ای نداشت جز دویدن چون می دانست اگر به میانگین دوندگی مورد نظر برانکو نرسد باید به مارکو، مربی بدنساز پرسپولیس سپرده شود و یک هفته تحت سخت ترین تمرینات بدنسازی عرق بریزد.

تمام این مسائل پرسپولیسی ها را امیدوار می کند تا این فصل با حضور یک مربی بدنساز کاربلد بازیکنانی چون مهدی عبدی همان طور بازی کنند که یحیی می خواهد؛ دونده و گرسنه گلزنی.