تیم ملی فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018 روزهای جالبی را سپری نمی‌کند

تیم ملی فرانسه یک دوره افتضاح را در لیگ ملت‌های اروپا سپری کرد و ممکن است به‌زودی هم‌دسته تیم‌های درجه دوی تیم‌های ملی اروپا شود. 

طرفداری | در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی فرانسه عملکرد افتضاحی داشت با حضور در رده چهارم گروه اتریش، کرواسی و دانمارک، در آستانه سقوط به سطح بی قرار دارد. فرانسه که از چهار بازی فقط دو امتیاز گرفته و نمی‌تواند با صعود به دور نهایی بازی‌ها، از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. به گزارش اکیپ، امروز صبح جلسه‌ای میان نوئل لوگرات، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه با دیدیه دشان، سرمربی خروس‌ها برگزار شد و لوگرات در خصوص عملکرد بسیار ضعیف فرانسه از دشان توضیح خواسته است. رییس فدراسیون فوتبال فرانسه در این خصوص گفت:

ما در این مسابقات، چهره قهرمان جهان را از خود نشان ندادیم. اگرچه تقویم بازی‌ها هم ظالمانه بود و انجام بازی‌های زیاد در روزهای کم، بی‌معنی است. فیفا و یوفا باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

لوگرات با وجود انتقاد از عملکرد دشان، هم‌چنان به توانایی‌های او اعتقاد دارد:

درگذشت پدر دشان، او را به دردسر انداخت اما او کارش را به‌عنوان یک سرمربی حرفه‌ای دنبال می‌کند. تغییراتی وجود نخواهد داشت و به دشان اعتماد کامل دارم. من و دشان، هماهنگی کامل داریم اما همان‌طور که پیش‌تر گفته‌ام قرارداد او تا پس از جام جهانی تمدید نخواهد شد.