مهاجم ملی پوش فوتبال ایران، مهاجم مورد نظر گل محمدی را به پرسپولیس نزدیک‌ تر کرده است

کریم انصاری‌ فرد به زودی باشگاه جدیدش را انتخاب می کند.

به گزارش طرفداری، همان طور که در اخبار آمده، کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی باشگاه  آ.ا.ک بعد از دو فصل حضور در این تیم یونانی در لیست مازاد قرار گرفته است. انصاری فرد که در لیست اخیر اسکوچیچ برای اردوی تیم ملی در قطر نیز حضور نداشت، طی دو فصل حضور در آ.ا.ک در ۸۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۲۰ بار نیز موفق به گلزنی شده است.

در این راستا خبردار شدیم باشگاه سامسون اسپور، به دنبال جذب این مهاجم ملی پوش بوده و از این باشگاه به عنوان مقصد بعدی انصاری فرد یاد می شود. موضوع زمانی جالب تر می شود که این باشگاه ترکیه ای به کاسیانو، مهاجم مد نظر باشگاه پرسپولیس نیز پیشنهاد داده و به دنبال آن است از میان انصاری فرد و کاسیانو، یک مهاجم را به خدمت بگیرد.

از این رو و با توجه به اضافه شدن نام کریم انصاری فرد به لیست خرید باشگاه سامسون اسپور ترکیه، طبق شنیده ها او شانس بیشتری برای حضور در این تیم ترکیه ای دارد و همین موضوع کاسیانو را یک قدم دیگر به پرسپولیس نزدیک کرده است.

حالا باید منتظر بود و دید کریم انصاری فرد درنهایت به باشگاه ترکیه می رود و کاسیانو راهی پرسپولیس خواهد شد یا نه، آن هم در حالی که پرسپولیس و یحیی به شدت به دنبال جذب مهاجمی با کیفیت بالا هستند.

فراموش نکنیم کریم انصاری فرد با وجود این که پیشنهادهای زیادی از باشگاه های داخلی دارد، تمایلی به حضور در لیگ ایران ندارد و باید دید درنهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.