پزشک تیم ملی مصر حقایق تازه ای را در مورد شرایط محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا فاش کرد.

محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول در شرایطی مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان به میدان رفت که هنوز از مصدومیتی که در اف ای کاپ به آن دچار شده بود، رنج می برد.

طرفداری | به گزارش وب سایت گل، با تایید پزشک تیم ملی مصر، محمد صلاح در شرایطی در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید بازی کرد که از مصدومیت دو ماهه خود رنج می برد و شرایط جسمانی ایده آلی نداشت. محمد صلاح در نیمه اول فینال اف ای کاپ مقابل چلسی دچار مصدومیت شد. او در ادامه بازی بعدی لیورپول در لیگ برتر را از دست داد و در آخرین بازی قرمزها در لیگ برتر، فقط 32 دقیقه موفق به بازی شد. با وجود این، محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در پاریس 90 دقیقه بازی کرد و سپس در اوایل این ماه برای همراهی مصر در دیدار مقدماتی جام ملت های آفریقا مقابل گینه به اردوی تیم ملی مصر اضافه شد. پزشک تیم ملی مصر، محمد ابوالالا فاش کرد این بازیکن 30 ساله در حالی به اردوی تیم ملی مصر اضافه شد که از مصدومیت رنج می برد. او در مصاحبه اخیر خود در مورد صلاح گفت:

مصدومیت صلاح در فینال اف ای کاپ از ناحیه عضلات کشنده رخ داد، سپس او در مقابل وولورهمپتون و در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و تمام این ها در طول 14 روز اتفاق افتاد. ما آماری را خواندیم که او دومین بازیکن از نظر بیشترین دقایق بازی در این فصل است. ما بازیکنان را با گزارش پزشکی به باشگاه های خود فرستاده و تحویل می گیریم. لیورپول گفت او درد دارد و باید عکس برداری اشعه ایکس انجام دهد، بازیکنی با آمادگی 100 درصد وجود ندارد اما این سوال مطرح است که آیا او می تواند به خودش فشار آورده و بدون خطر بازی کند. باشگاه فکر کرد که یک بازی کافی است و ما بازی گینه را انتخاب کردیم زیرا در بازی دوم برابر اتیوپی برای او سخت بود که در پروازی طولانی سفر کند. او بعد از سه روز نتوانست بازی دیگری انجام دهد.