به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هنوز تکلیف کادر فنی پاری‌سن ژرمن برای فصل بعد معلوم نشده، اما این تیم برای جذب چند بازیکن از جمله رناتو سانچس و میلان اشکرینیار اقدام کرده و شرایط خوبی برای دستیابی به اهداف خود در بازار تابستانی دارد. رناتو سانچس، ملی‌پوش پرتغالی و باتکتیک مدت‌هاست که با روسونری در مورد شرایط شخصی به توافق رسیده و به نظر می‌رسد فاصله چندانی تا پوشیدن لباس این تیم ندارد. با این حال، شایعات اخیر حاکی از فاصله قابل توجهی بین قیمت درخواستی باشگاه لیل و پیشنهاد میلان برای انتقال به سری آ است.

پیشنهاد روسونری برای جذب رناتو سانچس حدود 10 میلیون یورو بوده، اما باشگاه فرانسوی به دنبال دو برابر این رقم و دریافت 20 میلیون یورو برای فروش این بازیکن است. نشریه le10sport در فرانسه امروز با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن نیز به‌دنبال جذب این ستاره پرتغالی بوده و آماده ارائه پیشنهاد برای خرید رناتو سانچس است. لوئیس کامپوس که تا همین اواخر برای لیل کار می‌کرد و حالا حضور او در پاری‌سن ژرمن منجر به این شده که شانس انتقال رناتو سانچس به پاریس بیشتر شود.

پاری‌سن ژرمن همچنین در آستانه جذب کریستف گالتیه، سرمربی سابق باشگاه لیل است. این سرمربی تا تابستان سال گذشته با رناتو سانچز در لیل همکاری کرده و پس از یک دوره ناامیدکننده در سوانسی، موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه شد.