طبق ادعای برخی رسانه های خبری پیوستن گولسیانی به باشگاه پرسپولیس قطعی شده و این بازیکن به زودی رسما پیراهن قرمز را بر تن می کند...

 

از گئورگی گولسیانی به عنوان جدیدترین خرید باشگاه پرسپولیس نام برده می شود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پرسپولیس نام هایی مثل علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، محمد مهدی احمدی و سروش رفیعی را جذب کرده و حالا پس از این نام  ها قرار است گولسیانی، مدافع فصل گذشته تیم سپاهان به جمع قرمزپوشان اضافه شود. گولسیانی از سال 2017 و با ذوب آهن کارش را در فوتبال ایران آغاز کردو چیزی حدود نیم دهه است که در فوتبال ایران حضور دارد. پس یک حضور نسبتا موفق در دوران حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت  ذوب آهن این بازیکن راهی نساجی شد و توانست خودش را در فوتبال ایران تثبیت کند و به یک بازیکن با ارزش در مارکت فوتبال ایران تبدیل شود. از حضور موثر در حملات تا ضربات پنالتی مطمئن این بازیکن به یک مدافع شاخص در لیگ ایران تبدیل شد به نحوی که بازی در دو پست مداقع میانی و مدافع چپ را در ایران تجربه کرد و حضورش انعطاف خاصی به به تریکیب تیم هایش می داد. گولسیانی به صورت شاخصی هم امیر قلعه نویی را در اصفهان همراهی کرد و در هر دو تیم ذوب آهن و سپاهان برای پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر بازی کرد.

حالا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است تا این بازیکن را به تیمش اضافه کند. خرید گولسیانی هم مثل سایر خرید های باشگاه پرسپولیس در این فصل توجیه پذیر است و خرید به جایی محسوب می شود در روزهایی که پرسپولیس محمد مهدی احمدی را به عنوان مهره در جناح چپ خط دفاعی اش جذب کرده است گولسیانی می تواند یک مهره مطمئن برای قلب خط دفاعی و یک مهره جایگزین برای پست فولبک سمت چپ باشد و انعطاف خاصی را به ترکیب تیم گل محمدی ببخشد. چرا که با توجه به شرایط وحید امیری و کم تجربگی احمدی قطعا گولسیانی می تواند در مقاطعی برای پرسپولیس در پست دفاع چپ بازی کند و عمق خاصی را هم به اسکواد پرسپولیس ببخشد.