مهاجم سابق منچستر، به سرمربی فعلی این تیم، توصیه هایی کرده است.

تدی شرینگهام گفت که اگر منچستریونایتد می‌خواهد فصل آینده در لیگ برتر انگلیس پا به پای رقبایش پیش برود، نیاز به یک بازسازی بزرگ دارد.

طرفداری| به گزارش MEN, اریک تن هاخ در تابستان امسال وظیفه بزرگی بر دوش دارد؛ او منچستریونایتد را پس از یک فصل فاجعه بار تحویل می‌گیرد. یونایتد که نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، باید بازیکنانی را عاقلانه جذب کند.

آنها باید برای جذب جانشینان ادینسون کاوانی، پل پوگبا، خوان ماتا، نمانیا ماتیچ و جسی لینگارد سرمایه‌گذاری کنند.

منابع می‌گویند که تن هاخ علاقه‌مند است تا قبل از شروع پیش فصل، فرنکی دی یونگ و کریستین اریکسن را به تیمش اضافه کند.

با این حال، تدی شرینگهام در مصاحبه با football 365 گفت که یونایتد به بیش از دو خرید نیاز دارد:

یونایتدی ها نیاز دارند تا ترکیبشان را در اکثر پست ها تقویت کنند. به ویژه پست های هافبک میانی و مهاجم نوک و در کناره ها و جناحین این تیم نیاز به تقویت دارد؛ ما باید به دنبال خرید پنج تا شش بازیکن ممتاز باشیم.

منچستر به بازیکنانی نیاز دارد که شخصیتی متناسب با باشگاه داشته باشند؛ کسانی که از وظایفشان آگاهی داشته باشند و آماده باشند که منچستریونایتد را به جایگاه واقعیش برگردانند. این چالشی بزرگ است.

وی درمورد فرنکی دی یونگ گفت:

من شایعات جذب فرنکی دی یونگ را شنیده‌ام. او تاکنون در لیگ برتر بازی نکرده است و در حال حاضر برای بارسلونا بازی می کند. بارسلونا تیمی است که انتظار می رود تقریباً هر تیم دیگری را [در لیگ] شکست دهد. سرعت و کیفیت لیگ برتر انگلیس می تواند برای تن هاخ، سیستمش و بازیکنانی مانند دی یونگ شوک بزرگی باشد.

شرینگهام افزود:

در حال حاضر اگر بازیکنی قرار باشد از بین منچسترسیتی و منچستریونایتد تیمی را انتخاب کند، قطعاً سیتی را برمی‌گزیند. به عنوان یک بازیکن، تمایل دارید در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کنید.

بازیکنان ممتاز و خوب در حال حاضر دوست دارند در کنار کوین دی بروین و یا هرکدام از ستاره‌های پرشمار سیتی بازی کنند. آنها قهرمان انگلیس هستند و فصل آینده برای قهرمانی در همه‌ی جام ها تلاش خواهند کرد. آنها پتانسیل محقق کردن این امر را دارند.

شرینگهام در پایان گفت:

اما وقتی به منچستر یونایتد نگاه می کنید، این موضوع به چشم نمی آید. در حال حاضر کسی آنجا عملکرد خوبی ندارد. ناامیدکننده است.