به گزارش "ورزش سه"، یحیی بهاری در خصوص اتفاقات هفته‌های آخر لیگ دسته دوم فوتبال گفت: اتفاقات شُبهه‌دار و مشکوک زیادی در هفته‌های پایانی مسابقات رخ داد؛ از مردود اعلام کردن گل سالم تیم۹۰ در مقابل رقیب خود(ون‌پارس) گرفته تا محروم کردن سه بازیکن تاثیرگذار تیم ما، کسر سه امتیاز دیدار مقابل شهید قندی و همچنین گل‌های مشکوکی که ون‌پارس در دو مسابقه مقابل شاهین بندرعامری و ایمان سبز شیراز به ثمر رساند.

او با تاکید بر اینکه همانند سال گذشته احتمال وجود تبانی و زدوبند در این دیدارها وجود دارد، ابراز کرد: عملکرد برخی تیم‌ها که سابقه تبانی در لیگ دو را دارند و در تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ یک نیز تاثیر به‌سزایی آفریدند، باید مورد بررسی قرار بگیرد تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه اضافه کرد: فدراسیون فوتبال و تمام کمیته‌های زیر‌ مجموعه این نهاد باید هر چه سریع‌تر و با تمام دقت اتفاقات رخ داده در سه، چهار هفته پایانی لیگ دو را زیر نظر گرفته و موارد مشکوک را مورد بررسی و تفحص قرار دهند.

بهاری ضمن تاکید بر اینکه سکوت در خصوص اتفاقات دیدار ون پارس و ایمان سبز خیانت بزرگی به فوتبال ایران است، عنوان کرد: با توجه به مدارک و مستنداتی که در اختیار داریم، امیدواریم کمیته اخلاق همانند فصل گذشته به موضوع تبانی در این  این فصل نیز ورود کرده و حق را به حقدار برساند.

او با اشاره به اینکه مردم ارومیه به‌خصوص قشر جوان با تیم نود زندگی می‌کنند و در ورزشگاه شهید باکری نیز نشان دادند که از پرهوادارترین تیم‌‌های فوتبال ایران به شمار می‌روند، ابراز امیدواری کرد با تلاش مدیران فدراسیون فوتبال حقی از تیمش ضایع نشود.