به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسی در جریان بازی ۲ فصل پیش بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن پس از متحمل شدن یک خطا و شنیدن صحبت‌های پاردس آن‌قدر عصبانی بوده که باعث ترس بازیکن رقیب شده است.

ماجرا پیش از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی رخ داده است. دعوایی که هموطن فوق‌ستاره آرژانتینی هرگز آن را فراموش نمی‌کند. به ویژه در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ که تیم فرانسوی به مهمانی بارسا رفت. این احتمال وجود دارد که شکست تحقیرآمیز ۴-۱ خانگی برابر پی‌اس‌جی در آن روز، مسی را از کوره در برده و واکنش تندی به خطای پاردس روی او نشان داده است. در واقع، دلیل اصلی این خشم خطای هموطنش نبوده بلکه جمله‌ای بوده که پاردس پس از ارتکاب خطا روی مسی بر زبان آورده است. پاردس در گفت‌وگو با Caja Negra در این‌باره گفت: «او عصبانی شد چون به هم‌تیمی‌هایم جمله‌ای گفتم و مسی شنید و خشمگین شد. او واقعاً عصبانی شد و من را ضایع کرد؛ خیلی بد بود. می‌خواست مرا بکشد و دوست داشتم همان لحظه به خانه برگردم.»

هافبک آرژانتینی پاریسی‌ها در ادامه گفت:«پس از آن البته در اردوی ملی یکدیگر را دیدیم و او جوری رفتار کرد که انگار اتفاقی نیفتاده است. مسی به من نشان داد چه شخصیتی دارد و رابطه‌مان ادامه یافت. حالا درباره آن صحنه صحبت می‌کنیم و می‌خندیم اما آن‌قدرعصبانی بود که می‌خواست من را بکشد.»

258 258