به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول به نکو ویلیامز، مدافع ولزی این تیم، اعلام کرده که برای فصل 2022-2023 او را به‌صورت قرضی به تیم دیگری واگذار خواهد کرد. این خبر خوبی برای دو باشگاه لیگ برتری ناتینگهام فارست و فولام است که از مدتی پیش تمایل خود را برای به‌خدمت گرفتن نکو اعلام کرده بودند.

اما روزنامه‌های انگلیسی می‌گویند یکی از دلایل مهم لیورپول برای واگذاری قرضی مدافع ملی‌پوش ولزی این است که او در آستانه جام جهانی قطر بتواند دقایق بیشتری در مسابقات بازی کند تا شانس او برای فیکس شدن در ترکیب ولز افزایش یابد. ولز به‌همراه ایران، انگلیس، و آمریکا در گروه B جام جهانی 2022 قرار دارد و نکو ویلیامز در صورتی‌که بتواند به هدف خود دست یابد و فیکس تیم ملی کشورش بشود، در قطر مقابل مهاجمین تیم ملی ایران به میدان خواهد رفت.

نکو ویلیامز در جریان پیروزی ولز بر اوکراین و راه‌یابی به جام جهانی بعد از 64 سال در زمین حضور داشت. او از مهره‌هایی است که رابرت پیج، سرمربی ولز، در رقابت‌های مقدماتی بارها به میدان فرستاده.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تصمیم لیورپول برای قرض دادن نکو ویلیامز به تیم‌های ضعیف‌تر لیگ برتر با خوشحالی ویلیامز و تیم ملی ولز همراه خواهد شد. با توجه به اینکه سرمربی ولز به احتمال زیاد از این مدافع جوان در هر سه بازی ولز در قطر به‌عنوان بازیکن فیکس استفاده خواهد کرد، برای ولزی‌ها مهم است که نکو تا شروع جام جهانی در تیمی بازی کند که به او فرصت حضور کامل در مسابقات فصل را بدهد. ناتینگهام فارست و فولام دو تیمی هستند که احتمالا مقصد نکو ویلیامز خواهند بود.