به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ در فصلهای گذشته ستونهای اصلی خط حمله منچسترسیتی بوده‌اند اما حالا به نظر می‌رسد با اضافه شدن دو مهاجم گلزن، ارلینگ هالند و خولین آلوارز، سیتزین‌ها از ترک همزمان باشگاه توسط ژسوس و استرلینگ نگرانی ندارند.

با اینکه نه ژسوس و نه استرلینگ، مهاجم کلاسیک نیستند و نقش شماره 9 را ایفا نمی‌کنند اما سیتی در فصل‌های گذشته با حضور آنها در خط حمله مشکلی از بابت گلزنی احساس نمی‌کرد. امسال تابستان و از زمان قطعی شدن خرید ارلینگ هالند مشخص بود که گابریل ژسوس برزیلی به احتمال زیاد سیتی را ترک خواهد کرد.

ژسوس وارد آخرین سال قرارداد خود با سیتی شده و گفته می‌شود آرسنال او را به عنوان هدف اول امسال تابستان خود انتخاب کرده. بر اساس گزارشها سیتی از توپچی‌‌ها پیشنهادی60 میلیون یورویی می‌خواهد تا ژسوس را واگذار کند. رحیم استرلینگ دیگر مهاجمی است که آینده‌اش در سیتی مبهم به نظر می‌رسد اما گزارشهای زیادی درباره احتمال پیوستن او به چلسی وجود دارد.

نشریه انگلیسی اتلتیک می‌گوید با اینکه سیتی ممکن است در این تابستان دو مهاجم اصلی خود را از دست بدهد و حتی احتمال جدایی ریاض محرز هم وجود دارد ولی پپ گواردیولا نگرانی‌ای از بابت جدایی همزمان ژسوس و استرلینگ ندارد.

اتلتیک می‌گوید حتی اگر ژسوس و استرلینگ همزمان باشگاه را ترک کنند سیتی به دنبال جذب یک وینگر جدید نخواهد بود چرا که خولین آلوارز این قابلیت را دارد که در خط حمله در پستهای مختلف بازی کند. از این گذشته پپ در گذشته سابقه استفاده از کوین دی بروین، فیل فودن، جک گرلیش و برناردو سیلوا را در خط حمله دارد و با حضور ارلینگ هالند در پیشانی خط تهاجمی، نگرانی او از این بابت کاملا برطرف می‌شود.