لوتار ماتئوس معتقد است بایرن مونیخ باید روملو لوکاکو را به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی جذب کند.

لوتار ماتئوس، هافبک پیشین بایرن مونیخ امیدوار است روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ بماند اما در صورت جدایی این مهاجم، روملو لوکاکو را گزینه ایده آلی برای خط حمله بایرن مونیخ می داند.

طرفداری | به گزارش اسکای اسپورت آلمان، روبرت لواندوفسکی به دنبال جدایی از بایرن مونیخ در این تابستان و انتقال به بارسلونا است. در صورتی که چنین انتقالی ممکن شود، بایرن مونیخ باید یک مهاجم نوک تخصصی مناسب برای خط حمله خود جذب کند. لوتار ماتئوس، هافبک سابق باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در صورت جدایی روبرت لواندوفسکی، روملو لوکاکو را بهترین گزینه ممکن برای پر کردن جای خالی این مهاجم لهستانی می داند. لوتار ماتئوس در مصاحبه با اسکای اسپورت در این مورد گفت:

اگر چه لوکاکو ظاهراً خواهان بازگشت به اینتر است، اما من هنوز او را تنها گزینه جایگزین ایده آل لواندوفسکی می دانم. یا این اتفاق باید رخ دهد یا ناگلزمن سبک بازی گواردیولا را اجرا کند و با سه مهاجم بدون مهاجم نوک تخصصی بازی کند. آن ها سپس از سیستم بایرن مونیخ دور خواهند شد چون در این باشگاه همیشه یک شماره 9 واقعی وجود داشته است؛ گرد مولر، البر، پیزارو، کلوزه، گونز، لواندوفسکی و بسیاری دیگر. هنوز امیدوارم روبرت لواندوفسکی بماند و سپس بایرن مونیخ با این خط حمله می تواند واقعاً برای قهرمانی در لیگ قهرمانان رقابت کند.