نساجی منتظر موافقت یحیی گل محمدی با جدایی حمید مطهری است تا نام سرمربی جدیدش را معرفی کند

اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، حمید مطهری تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی به عنوان سرمربی نساجی معرفی خواهد شد.

به گزارش طرفداری، باشگاه نساجی در حالی به حمید مطهری رسید که پس از جدایی ساکت الهامی، با مطهری، عنایتی و حسینی مذاکره کرده بود. اما آنچه خیلی ها نمی دانند، داستان مذاکره مالک باشگاه با یک مربی سرشناس اسپانیایی است!

خسوس کاساس، دستیار لوییز انریکه مارتینز در تیم ملی اسپانیا که در باشگاه بارسلونا نیز با این مربی همکاری می کرد، گزینه خارجی رضا حدادیان برای هدایت نساجی بود. خسوس کاساس از طریق یک دوست مشترک به رضا حدادیان پیشنهاد شد و مالک نساجی بی سر و صدا برای ملاقات با او به اسپانیا رفت. مالک نساجی در بارسلون با کاساس که خودش را از کادیز به سر قرار رسانده بود، ملاقات کرد. دور اول مذاکرات عالی پیش رفت و مربی اسپانیایی چند روزی از مالک نساجی فرصت خواست تا درباره این باشگاه تحقیق کند. دستیار انریکه در تیم ملی اسپانیا، با پپه لوسادا که سابقه همکاری با تیم های ایرانی را داشت، تماس گرفت و حرف های لوسادا درباره عشق مردم قائمشهر به فوتبال و مالکیت خصوصی باشگاه نساجی، خسوس کاساس را ترغیب کرد با نساجی مذاکره مجددی داشته باشد. در این مذاکره طرفین بر سر مبلغ قرارداد به توافق رسیدند و قرار شد کاساس همراه یک مربی اسپانیایی به ایران بیاید و پپه لوسادا هم در کادرفنی حضور داشته باشد اما در این میان پیشنهاد پرسپولیس به لوسادا کار را خراب کرد. وقتی پپه از همکاری با نساجی عذر خواست، کاساس هم پیامی برای رضا حدادیان فرستاد و از پذیرش هدایت نساجی انصراف داد.

خسوس کاساس در این پیام اعلام کرد به دلیل ناآشنایی با شرایط فوتبال ایران، روی همکاری لوسادا که از نساجی و لیگ ایران شناخت نسبی دارد حساب کرده بود و چون در غیاب لوسادا، گزینه قابل اعتمادی که ایران را بشناسد، کنار خود ندارد، ترجیح می دهد در فرصتی بهتر به ایران بیاید. دستیار انریکه در تیم ملی اسپانیا و بارسلونا که 49 سال دارد، تاکید کرد چون فرصت زیاید تا آغاز لیگ ایران نیست، نمی تواند ریسک کند و بدون شناخت سرمربی نساجی شود. البته او درهای همکاری را برای سال های آتی نبست و به رضا حدادیان اعلام کرد قطعا در آینده ای نزدیک پس از کسب شناخت بهتر از فوتبال ایران، با نساجی همکاری خواهد کرد.

پس از این اتفاق، رضا حدادیان دوباره سراغ حمید مطهری رفت. مطهری در میان گزینه های ایرانی، منتخب اصلی مالک و هیات مدیره نساجی بود. نساجی روز گذشته با مطهری به تفاهم و توافق کامل رسید اما اعلام خبر را منوط به قطع همکاری رسمی مطهری و پرسپولیس و اعلام موافقت یحیی گل محمدی کرد.

خسوس کاساس کنار لوییز انریکه روی نیمکت تیم ملی اسپانیا؛ این مربی 49 ساله تا 25 فوریه 2022 کمک انریکه در تیم ملی اسپانیا بود