بی شک باشگاه پرسپولیس برای لیگ بعدی با جذب برترین مهره های سپاهان ضربه سختی به رقیب خود زده است

پرسپولیس بیشترین نفرات خود را در نقل و انتقالات تابستانی از سپاهان گرفته است.

به گزارش طرفداری، با توجه به کری خوانی های چند سال اخیر هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان بی تردید باید در نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه پرسپولیس را در مصاف با سپاهان برنده اعلام کرد. آن هم در حالی که در همین فصلی که گذشت یکی از کری های عجیب سپاهانی ها که سروصدای زیادی به پا کرد به تعداد پرسپولیسی ها حاضر در این تیم مربوط می شد که سپاهانی ها با حک کردن چهره بازیکنان پرسپولیسی سابق در پوستر قبل از بازی رفت و برگشت سعی کردند برای پرسپولیسی ها کری بخوانند.

از این رو با توجه به نقل و انتقالات پیش رو بی تردید پوستر پرسپولیس برای بازی رفت دو تیم در لیگ بعدی دیدنی خواهد بود چرا که سرخ پوشان با مدیریت رضا دوریش موفق شده اند سه بازیکن تاثیرگذار سپاهان را جذب کنند؛ سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی ولسیانی.

موضوع زمانی جالب تر می شود که پرسپولیس موفق شده دو بازیکن رتبه اول و سوم سپاهان را در لیگ قبل بر اساس رتبه متریکا جذب کند. گئورگی ولسیانی در پایان فصل بیست‌ویکم لیگ برتر نمره7.08 را از سایت متریکا دریافت کرد تا سومین بازیکن برتر تیمش در فصل گذشته لقب بگیرد. این درحالی است که اسماعیلی فر اولین بازیکن سپاهانی ها در رتبه متریکا در لیگ 21 بوده است و به همین دلیل سرخ ها توانسته اند دو بازیکن اصلی رقیب زردپوش خود را جذب کنند.

حالا باید منتظر بود و دید این نفرات می توانند در لیگ پیش رو و در پرسپولیس هم کارایی خوبی برای یحیی گل محمدی و تیمش داشته باشند یا نه.