رئیس پاری سن ژرمن همچنین مدعی شد که خاویر تباس را نمی شناسد.

ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن به رئال مادرید توصیه کرد اگر از لیگ قهرمانان اروپا ناراضی است، از این رقابت ها خارج شود.

ناصر الخلیفی در بخش دیگری از مصاحبه با مارکا گفت:

سوپرلیگ اروپا؟ سوپرلیگ برای من از قبل مرده است. اما این هم مورد عجیبی است. مادریدی ها لیگ قهرمانان اروپا را برده اند و با شایستگی قهرمان شده اند؛ آنها از یک طرف می خواهند آن را ببرند و از طرف دیگر نمی خواهند در آن بازی کنند. اگر راضی نیستید، اگر از لیگ قهرمانان اروپا خوشتان نمی آید، می توانید از آن خارج شوید و دیگر در آن به میدان نروید. هیچ اجباری در کار نیست. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت در جهان است.

صحبت های خاویر تباس و شکایت لالیگا از باشگاه پاری سن ژرمن؟ شخصی که نام بردید را نمی شناسم. تباس کیست؟ ما در امور سایر تیم ها و سایر فدراسیون ها دخالت نمی کنیم بنابراین اجازه نمی دهیم بقیه در کار ما دخالت کنند. نیازی نیست که کسی از بیرون به ما بگوید که چه کاری می توانیم انجام دهیم یا نمی توانیم انجام دهیم. اگر کاری را انجام می دهیم، به این دلیل است که می توانیم. به خرید مسی نگاه کنید. گفتند از نظر مالی غیرممکن است اما ما با مسی قرارداد امضا کردیم و از او درآمد زیادی کسب کردیم. وضعیت ام باپه نیز همینطور است. هر سال و هر تابستان، همین اتفاق می افتد. می گویند ما به فیرپلی مالی احترام نمی گذاریم، به بقیه احترام نمی گذاریم. این موضوعات برای ما اهمیتی ندارد. تباس هیچ ایده ای ندارد و باید روی لیگ خود تمرکز کند زیرا لالیگا کمی مرده است.

در اسپانیا، دولت از باشگاه ها حمایت می کند. یک استادیوم باشکوه در وسط شهر مادرید بدون پرداخت هزینه و مالیات؟ ما برای ورزشگاه و مرکز تمرین خود به دولت پول می دهیم. این عادلانه نیست. ما برای ورزشگاه، برای مرکز تمرین، برای همه چیز پول می دهیم. با این حال هدف ما مشخص است؛ در پاریس، بهترین شهر ورزشی جهان را می سازیم. هدف ما همین است.

کامبک خوردن از رئال مادرید؟  قهرمانی در چمپیونزلیگ سخت است و نمی‌ توانیم بگوییم مطمئناً آن را فتح خواهیم کرد. اما گاهی اوقات یک اشتباه ممکن است کل مسابقه را تغییر دهد. ما تا دقیقه 60 یا 70 کل مسابقه را کنترل کرده بودیم. واضح است که تجربه بسیار مهم است و مطمئناً ما باید به عنوان یک باشگاه بزرگ از نظر روحی قوی باشیم. با اعتماد به نفس بیشتر، ما یک باشگاه بزرگ هستیم، چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد اما باید محکم تر در کنار هم باشیم. در نهایت حقیقت این است که مقابل رئال مادرید، متحد نبودیم.